Monday, June 1, 2009

Usah ditipu lagi..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Saya tidak berhajat untuk mengulas panjang mengenai entri saya pada kali ini, cukup sekadar dengan memberi link dibawah untuk anda tontoni dan menilainya sendiri.

http://khairulryezal.blogspot.com/2009/05/wajah-wajah-anwar-i.html

Insyallah, semoga ia sedikit sebanyak dapat membuka ''hijjab'' mereka yang masih tertutup itu.



Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!

SAIFUL BUKHARI



-29 hari ke Hari Kebenaran-

6 comments:

Mohd Sufian said...

Ayuh, bogelkan Anwar.

hilbert said...

Salam saudara Saiful,

lebih kurang satu bulan lagi hari yang kita tunggu akan menjelma .."Hari Kebenaran".

Saya baru pertama kali melihat video klip Anwar, tak sangka pulak dia pandai berlakon...boleh jadi pelakon utama dalam drama Gerak Khas arahan Datuk Yusuf Haslam.

Macam mana boleh jadi begitu ya...semasa kat tanah perkuburan dia kena papah untuk bergerak, tapi bila dah sampai kat hospital ke atau dimana tu...elok saja dia, jalan tegak saja, sempat lagi dia control macho kat depan polis-polis yang seperti tak tertahan nak tergelak.

PAPA GOMO said...

SALAM BRO....
SIKIT MASA SAHAJA LAGI...
APA YANG PASTI ANWAR SEMAKIN GUSAR DENGAN PERBUATAN NYA INI.

I JULAI HARI KEBENARAN

Cheguman said...

Saiful,
Tetapkan iman dan pendirian saudara. Insya-Allah kami akan terus menyokong saudara demi kebenaran.

Cuma saya bimbang, andai Anwar didapati bersalah, dan PR semakin kuat, siapa yang akan jadi pemimpin PR? Adakah pemimpin Melayu seperti Nizar akan dilantik atau orang Melayu PR akan tegar melantik pemimpin bukan Melayu memimpin PR?

Walaubagaimanapun saudara memang berhak menuntut keadilan. Biarlah rakyat Malaysia membuat keputusan seterusnya samada memilih PKR tanpa Anwar atau kembali menyokong UMNO.

kadiology said...

sebenarnya video tu panjang lagi. hampir 1 jam setengah. macam macam adaaa..

anwar kata dia ada slip disk. ekceli la kan, kalau kena slip disk, mampos takleh gerak sebenarnya.

saya sendiri pernah kerna muscle spasm. bukan slip disk lagi. akibat pergi gym dan angkat berat terlampau. tapi muscle spasm sahaja dah boleh buat saya 'lumpuh' tak bergerak selama 3 hari.

kalau kena slip disc, lagi kronik dan accute dan perlukan pembedahan.

Saiful Bukhari said...

Hillbert: Insyallah... 1 July Hari Kebenaran. Tentang lakonan tu, mungkin akan berlaku sekali lagi ''Ulang tayang'' semasa perbicaraan nanti. Namun, saya yakin rakyat tidak akan termakan dgn lakonan beliau lagi.

Cheguman: Pendirian saya hanya satu, mahu menuntut keadilan dan menegakkan kebenaran.

Saya bukan ahli politik tetapi ''mangsa'' politik. Memandangkan saya menjadi mangsa orang politik, maka secara tidak langsung terjerumus dlm kancah politik yg kotor ini.

Sepanjang penelitian saya, dpt sy rumuskan bahawa begitu senang jika seseorang itu ingin 'terlepas' dari sebarang pertuduhan kesalahan jika beliau seorang ahli politik, kerana masyarakat akan menganggapnya ''Konspirasi Politik''.

Begitulah DOUBLE STANDARD masyarakat. Walhal tiada bezanya antara ahli politik dan orang lain, kerana kedua-duanya adalah manusia

Terima kasih diatas sokongan Cheguman!

Kardiology: Bak Kata pepatah, ''Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua''. Saya tambah, '' Sepandai-pandai DSAI berlakon sakit tenat, akhirnya Allah tunjukkan kebenaran jua''

Terima kasih diatas email yg saudara Kardio emailkan tempoh hari, ia banyak membantu. =)

GAP: TERIMA KASIH!