Monday, July 21, 2008

Bertunang Anak MUMTAZ JAAFAR?

Saya sedih melihat FITNAH semakin hari semakin menjadi-jadi. Yang menyedihkan lagi apabila fitnah itu datang dari golongan orang yang BERILMU.

Sebagai contoh fitnah yang terbaru: Apakah logik Dom Amy Hussein yang berkahwin dengan Datuk Dr.Mumtaz Jaafar Begum, mempunyai anak perempuan bernama Janna Bt Mohd Zaki?

Sekali lagi saya tegaskan bahawa ini adalah ISU PERIBADI dan biarlah ALLAH dan Mahkamah yang menentukan. Juga saya ingin menyeru rakyat supaya bertenang dan bersabar.

Cukuplah dengan segala spekulasi kerana kebenaran akan muncul. Hentikan lah FITNAH kerana ia memakan diri.


SAIFUL BUKHARI

12 comments:

Anonymous said...

ape yg ko mengarut ni oi ?

lex said...

oi? bile mane aku nie rakyat kau? aku rakyat Malaysia. bukan rakyat kau. ko igt ko tu pemimpin? PELAJAR DISMISS! pegi blajar dulu baru kejar cita-cita kau saiful.. tu pun kalo ko reti belajar la. kan dah dpt scholarship hasil perjumpaan kau dgn najib? sambung study tu.. hahahahaha... report polis yg asal mane? kasi tunjuk la brader. buat sidang media kalau kau tu "betul". berani kerana BENAR. tunjukkan polis report yg asli bukan dimanipulasi!

p/s :- sian aku tgk ko yg takut kecut.. fitnah ko dah makn diri? kuasa Allah nak tunjuk dekat kau

Anonymous said...

mahu berbicara pasal fitnah?... cermin diri dulu.mmg fitnah ni lambat laun akan mkn diri sendiri so awak sendiri mau ingat la kan...dayus sungguh awak yang gagah perkasa tak mampu lawan anwar yg dah tua tu...kat mane sifat lelaki awak yg sepatutnya bermatian pertahankan buntut awak dari di liwat...lagi satu,tolong cakap kat najib,saya pun nak biasiswa jugak...saya orang susah tau...

akularimasukkedutaanturki said...

mahu berbicara pasal fitnah?... cermin diri dulu.mmg fitnah ni lambat laun akan mkn diri sendiri so awak sendiri mau ingat la kan...dayus sungguh awak yang gagah perkasa tak mampu lawan anwar yg dah tua tu...kat mane sifat lelaki awak yg sepatutnya bermatian pertahankan buntut awak dari di liwat...lagi satu,tolong cakap kat najib,saya pun nak biasiswa jugak...saya orang susah tau...

July 21, 2008 8:27 PM

nuar brahim kuat la...dh mkn mentalk...go nuar go...lawan tetap lawan...harapan barua malaysia...

fadzillah isa said...

salam...
Allah tu Maha Adil..
Kalau awk dipihak yg benar..
kebenaran akan muncul jua..
kalau x didunia..
diakhirat kelak..
tp kalau awk menipu dan menabur fitnah pd org yg xbersalah..
igtlah dan takutlah balasan Allah..
dunia ni hny bersifat sementara..
akhirat yg hakiki..
renung2kan..
selamat beramal ye saiful!=)

Anonymous said...

for once n for all, please u dont have to start blogging to gain support. If you are in the right path, let justice prevail. the more you expose yourself, the worst the condition would be. If its really for Allah, religion, race and nation, you keep low, voice and act when needed and beg for Allah support & sympathy.as a man, dont drag your woman to be in this dirty & ruthless picture,do pity her.she x deserve this, bro. if you collapse, cursed..let it be on you alone.be a gentleman. Allahuakbar.

Ila said...

Dear Saiful,
May Allah be with you. You might not know me. I'm just a 'sister' who wants to see that one day the truth will prevails about Anwar.
For soo many years I have been keeping a 'sad' story of a friend. That time Anwar was 'Menteri Pendidikan'..... he is a good actor! a very good one! We are all blind!

Saiful Bukhari said...

Dear 'Sister' Ila,

After decades of blinding Malaysians with malicious ways and lies, I pray to Allah s.w.t that Malaysians will be able to see him for the person he truly is.

Pepatah Melayu;
''Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua''

The truth will prevails.. Insyaallah..

Ur support is very much appreciated.. =)

''Allah Works In Mysterious Ways''

Muhammad Syukri said...

Buatlah apa yg dirasakan betul. Seseorang yg mempunyai ilmu Islam akan dapat mengetahui mana hak dan mana yg batil.

Rizwan said...

To Saiful,

Fight all the way!
If i ever come across with a snake and Anwar at a time, i'm going to beat the hell of Anwar, to death...

ghafar baba said...

wa rasa anwar part nafsu dia memang kuat...especially main belakang....kalau nak main belakang, dia akan keluarkan segala kedrat dia...to me 60 years old man still kuat...i still remember when my late father hug me, when he was about that age...

Anonymous said...

abg boy..semoga kebenaran bersamamu...=)
semua ni ada hikmah..bykkan bersabar.
Allah sentiasa bersama orang yang sabar