Saturday, August 2, 2008

Tugas-tugas seorang BEKAS "Coffee Boy" kepada DSAI


Email di atas merupakan Surat Perletakan Jawatan saya yang ditolak beliau. Malah
ditawarkan bantuan melanjutkan pelajaran sambil bekerja dengan beliau. Sila klik
pada gambar untuk membacanya.


Assalammulaikum dan salam sejahtera,

Di sini, ingin saya terangkan tugas-tugas saya sebagai seorang "Coffee Boy":

1) Membantu Ibrahim Yaacob iaitu Ketua Staff menguruskan jadual DSAI.

2) Mengatur pertemuan sulit. (e.g ahli parlimen yang hendak lompat parti , mesyuarat di Kondo Desa Damansara milik teman rapat DSAI)

3) Mengiringi DSAI ke :

a) Hong Kong- Awal Mei 2008
b) Bangkok - Hujung Mei 2008
c) Singapore- 16 dan 18 Jun 2008

4) Selanjutnya saya akan BONGKAR di mahkamah nanti. Diharap bersabar.

Terpulang kepada anda untuk mempercayai atau tidak. Atau cuba minta DSAI jelaskan sendiri samaada benar atau tidak.

Kepada DSAI, saya mengucapkan selamat bertanding.

Buat saudara saudari sekalian, seperti yang dijanjikan saya akan melakukan SUMPAH dalam masa terdekat memandangkan siasatan kes saya ini seperti yang dimaklumkan telah pun selesai.

Saya berdoa agar pihak Pejabat Peguam Negara dapat mengambil kes ini kerana saya mahu mendapatkan KEADILAN.

SAIFUL BUKHARI

7 comments:

andik79 said...

Salam En Saiful

Saya tidak sangka tuan berani berkata benar dan berani menegak kan keadilan.

Allah.s.w.t telah membuktikan bahawa tuduhan LIWAT DSAI pada 1998 oleh Tun M adalah BENAR.

Bahawa DSAI didapati bersalah oleh 3 HAKIM MAHKAMAH TINGGI RAYUAN bahawa dia MELAKUKAN LIWAT...DSAI cuma menang undi 2-1 tetapi DSAI tetap melakukan liwat.

Saya mendoakan Tuan tabahkan hati, kuat kan iman.. dan besabar. Saya sedar nama Tuan dan nama baik keluarga Tuan akan tercemar TETAPI yakinlah naman tuan dan nama baik keluarga tuan akan terpelihara. Allah s.w.t akan melindungi tuan.

Semoga berjaya tuan.
salam

andik79@yahoo.com

epain said...

lagi satu...

tak nampak pulak kau nak komen pasal laporan Pusrawi...

apa kata kau komen skit...

andik79 said...

Hidup Saifulllllll

Anonymous said...

WE ARE WITH YOU SAIFUL. BE STRONG

Anonymous said...

Salam untuk Sdr. Saiful.

Sdr. memerap dimana sekarang senyap sunyi.

Saya cadangkan banyak-banyak sdr. berdoa dan bertaubat segala kesalahan dan sara salah sepanjang perkhidmatan sdr. kepada Anuar Ibrahim.

Saya tidak menjangkakan sedemikian endingnya story ini. Moga-moga sdr. dapat tebus maruah diri di mahkamah nanti.

muizdsai said...

Salam En. Saiful!!

Anda nampaknya begitu lambat sekali bertindak bila mana DSAI mengemukakan beberapa permohonan terhadap Sumpah Fitnah anda di mahkamah. Antaranya permohonan DSAI utk melucutkan keanggotaan Pendakwa Raya dlm kes beliau melawan anda sendiri dan permohonan DSAI utk pihak Pendakwa Raya mengemukakan bahan bukti Liwat yg anda cuba buktikan.

Pertamanya, anda tersilap (terkhilaf) dlm mengatakan anda telah diliwat (sebut:berkhidmat utk PKR)oleh DSAI(sebut:rakyat).

Keduanya, anda nampaknya berbohong bila anda sendiri tidak ingat kalimah utk bersumpah.

Ketiganya, anda telah memberikan satu persepsi negatif terhadap golongan muda bila mana seorang tokoh terbilang seperti DSAI difitnah dengan satu bentuk tohmahan yang sebenarnya amat asing bagi rakyat Malaysia.

Utk rekod, tidak ada unsur homoseksual di Malaysia.
Hanya selepas heboh kononnya DSAI terlibat dlm jenayah Liwat maka barulah ada satu dan dua kes yang melibatkan Liwat.

Itupun amat sukar utk dibuktikan.
Sebabnya, rakyat Malaysia memang tidak tahu utk melakukan jenayah Liwat.

ps: sila lihat fakta di Lembaga Pembangunan Keluarga dan Penduduk dan drpd pihak PDRM.

Saiful Bukhari said...

Muiz: Maaf kata, mungkin saudara perlu terlebih dahulu buat research /study asas2 undang/ asas perbicaraan Mahkamah sebelum berkata2, kerana ia blh mengaibkan saudara.

1) Perlu ingat, saya hanyalah pengadu/saksi utama, bukannya seorang hakim atau timbalan pendakwaraya. Saya tiada kuasa utk mengarahkan mereka. Lagipun, yg kemuka byk permohonan, adalah beliau, buka sy.

2) Permohonan utk mengugurkan semua pendakwa raya adalah satu permohonan tidak releven. Ini telah disebut dlm penghakiman hakim2 yg mendengarnya. Jika semua DPP digugurkan, Siapa yg akan mendakwa?? Oh ya Anda tahu apa itu DPP? Deputy Public Prosecutor = Timbalan Pendakwa Raya, sama sahaja.

3) Persepsi negatif pd gen muda?: sy tak perlu jawab rasanya, terlalu dangkal hujahnya. Maaf.

4) Sumpah: Tak perlulah kemukan seribu alasan jika idola saudara itu takut utk bersumpah sehingga ke hari ini. Sudah setahun saya bersumpah Laknat

5) Liwat tidak pernah berlaku sblm kes Anwar?? Masyaallah? Saudara belajar sejarah? Perkara liwat ini sudah berlaku ribuan tahunnya, sejak zaman Nabi Luth lagi. Disemua tempat ada, termasuklah dinegara ini. Pernah dgr lorong hj taib?

6) Tiada bukti? Yang dipohon byk2 bahan bukti tu apa? Saudara sendiri telah menyatakannya tadi

Jika saudara mahu melihat sebahagian bukti2 spt salinan CCTV, laporan2 kimia/doktor &etc, blh lah berjumpa dgn tertuduh, kerana semua itu sudah ada dgn beliau sejak sekian lama.

Blh hubungi dan buat appointment;

Anwar Ibrahim
017-2802211
012-9533565
+17037252544(US)

[Email] to Blackberry
anwar.ib@gmail.com
anwar.ibrahim@aicassociates.com
ai55@georgetown.edu

Tidak mengapa, saya faham. Sy doakan semoga saudara di bukakan hijjab satu hari nanti oleh Allah swt agar dpt melihat kebenaran. Insyaallah

Salam