Monday, September 28, 2009

Apabila Yahudi mulai sindir Anwar Ibrahim


Video dari artikel Harapkan pagar, pagar makan padi
[Klik disini jika tidak dapat menonton]

Di bulan syawal, kebanyakkan daripada kita berkunjung ke rumah saudara mara, rakan taulan dan sebagainya. Namun, lain pula bagi tertuduh yang menyambut lebaran kali ini bersama teman-teman Yahudi (Al Gore & dll) di Amerika. Kerana tugasan katanya.(disini)

Dari maklumat yang saya terima, beliau mulai panik apabila media Yahudi, sudah mula sindir beliau.Baru-baru ini, majalah Economist(milik Yahudi) mengelar beliau Malaysia's Chameleon = Sesumpah Malaysia.

Amerika mengharapkan beliau membawa dan mengekalkan imej Islamik(bagi menarik sokongan masyarakat Islam thdp US), namun yg terjadi sebaliknya. Kini, dikhabarkan beliau sedang cuba meyakinkan mereka kembali serta memohon pertolongan dari mereka untuk kes moralnya, buat kali kedua.

Adakah pihak US, Obama, akan melayan permintaannya? Waallahualam.. Apapun diharap, pihak yang berwajib(disini) kuat iman dan dalamannya.

Kepada Allah saya berserah..

Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!

SAIFUL BUKHARI

Pautan  

35 comments:

bencifitnahmacamhang said...

Sorry tersilap buat pautan ...dok masuk termasuk ke dalam blog blogger ni pulak dah weeeek....weeek

Jeffry said...

SLM BRO..MOHON IZIN NAK LINK :-D

Din said...

Anwar PENGKHIANAT BANGSA!!

abdul said...

Kalau penyokong kuat dia dari barat pun sudah mula mencurigainya itu petanda Anwar akan tersungkur.

Hasrat dan cita-citanya untuk menjadi PM Malaysia makin kabur.

Anwar kembalilah ke pangkal jalan. Bertaubatlah. Pintu taubat masih terbuka. Kasihanilah isteri dan anak-anak yang terpaksa menghadapi tekanan mental yang sangat berat.

AnTi AljUbuRi said...

Syabas Saiful, terasa bangga dan besar hati kerana Saiful dah mula bingkas untuk menyerang. Anda sudah berdiam diri agak lama dan dia mengambil kesempatan untuk 'menyuburkan egonya' !! Teruskan dalam nada sindiran dan kiasan, selagi tidak menyentuh kes yang akan dibicarakan - namun simpanlah dulu senjata WMD - yang bernuklear itu ...

Sentiasa mencurigai persekitaran anda!!! jangan sampai ada musang berbulu ayam dapat menyusup masuk .. jangan pertaruhkan keselamatan diri .. sentiasa peka dan waspada - anda berada di dalam suasana perang!!! Saya berharap sudah ada orang membantu memberikan anda perlindungan/nasihat keselamatan!! (berbulu dah anda mendengar kata kata yang sama dari saya -maaf)

Saya akan sentiasa bersama anda !!!

faizal said...

kali pertama saya melihat blog anda.

mungkin saya tidak mengetahui dan memerlukan masa untuk melihat blog anda,

cuma satu perkara yang saya musykilkan.

jika benar(liwat) apa yang anda katakan adakah anda juga tidak bersalah.bersalah kerana membiarkan diri diliwat.adakah anda rela diliwat.adakah anda tidak mampu menghalang dari diliwat.jika anda budak kecil pasti saya menerima alasan tidak berdaya anda.Tidak pernah saya dengar atau saksikan didunia melalui media ataupun berita ini mangsa liwat dewasa.yang biasa saya dengar hanyalah suka sama suka.

jika fitnah yang anda lemparkan maka amat hinanya anda saiful.

Saiful Bukhari said...

Jeff: W'slm.. Silakan bro..
Abdul: Semoga beliau kembali ke jalan yg benar
Anti: Terima kasih.. Hampir 95% sy belum dedahkan.. Insyaallah, keselamatan tetap menjadi keutamaan.
Faizal: Terima kasih kerana sudi melawat blog sy.. sudah lebih 70 artikel ditulis.. Sudilah membacanya.. Byk juga penjelasan/persoalan yg sudah dijawb. Lebih detail, blh lihat ruangan komentar. Mengenai persoalan saudara, itulah objektif sesuatu kes itu diadakan perbicaraan di Mahkamah. Selagi ia ditangguh atau cuba digugurkan sblm bicara, maka kebenaran tidak akan dpt diketahui. Sekian

Anonymous said...

blog ini akan timbul masa nak diadakan pilihanraya kecil....orang tak tahu malu sangup jadi alat untuk kesenangan diri....tunggu balasannaya dari rakyat apabila pru 13 nanti.

bapak3 said...

Salam Sdr Saiful,

Pengkhianat dan peliwat yg bernama anwar ibrahim hanya menunggu masa detik kehancurannya. Golongan2 penajanya kini sudah mula menjauhkan diri. Kenapa? Kita boleh baca kiasan dan tempias kebenaran, tetapi Allah maha mengetahui.

Kebelakangan ini pula wakil2 dari US pun mula datang dengan harapan untuk memperbaiki hubungan mereka dengan Malaysia dan membawa masuk pelaburan. Obama juga pernah menelefon Najib, dan bukan anwar, walaupun anwar tak berhenti-henti mengampu Obama. Golongan neo-con dibelakang anwar, spt wolfowitz dan albright tidak lagi mempunyai kekuatan seperti dulu dibawah pentadbiran Obama. In fact, mereka juga marah dengan Obama kerana dia begitu mahukan penyelesaian konflik Palestin.

Kemana anwar selepas ini, kita tak tahu, yang penting, kita harapkan Saiful akan dapat keadilan yang dipinta selama ini. Cukuplah dengan pembohongan anwar. Anwar akan terima pembalasannya, bukan di PRU13, tetapi dari Yang Maha Berkuasa.

Seruling Senja said...

Kawe setuju dengan bapak3...."Anwar akan terima pembalasannya, bukan di PRU13, tetapi dari Yang Maha Berkuasa"

AjymNarnia said...

Bila masa pulak blog ini hanya timbul bila ada pilihanraya...

org yg follow blog ini tau bahawa blog ini sentiasa timbul...tak perlu nak ada plihanraya...

Anonymous said...

kalau orang dah nak menjubur kita apasal tak lawan hang tu 20an sedangkan yang dituduh tu 60 an..kalau lembu pun dia tendang belakang woo...lu fikirlah sendiri.

Anonymous said...

Bila tgk u punya clip setahun berlalu best plak pasal u mengira detik2 tu ye.Bagusla ia menjadi kenangan hidup u untuk selama-lamanya. Macam mana dengan u punya bakal teman hidup jadi atau tidak mengikat tali perkahwinan..jangan tak jadi pasal banyak orang mengata....

Anonymous said...

anonymous 11.10AM: Bila pula blog ini hanya timbul bila nak ada pilihanraya. Kau ni dah ketinggalan keretapi agaknya. Blog ini dah ada lama dah. Cuma kau aje yang baru melayarinya.

Lain kali siasat dulu baru buat komen.

hilbert said...

Salam saudara Saiful,
...harap anda sejahtera selalu.

kalau cerita pasal pihak Amerika Syarikat ataupun Yahudi(Israel) ini, saya sampai bila-bila pun tidak akan percaya bahawa mereka itu ikhlas didalam apa juga tindakan yang mereka buat.

Contohnya sekarang adalah Anwar. Anwar telah berjaya dijinakkan oleh mereka kerana disebabkan oleh permainan Anwar sendiri yang mahu memperalatkan pihak Yahudi dan Amerika bagi tujuan untuk menjayakan segala muslihat demi untuk mendapat kuasa memerintah.

Dalam hubungan itu kita boleh lihat siapa yang peralatkan siapa, adakah Anwar jadi alat US/Yahudi ataupun Anwar yang memperalatkan Yahudi dan US maka apa yang boleh kita katakan disini ialah mereka itu sama saja. 2x5.

Begitulah sifat semulajadi pihak Yahudi dan US itu, mereka tidak akan berputus-asa demi untuk mendapat apa yang mereka mahu walaupun dengan cara yang bertentangan sama sekali dengan undang-undang antarabangsa. Lihat saja apa yang telah mereka buat terhadap negara Iraq. Dulu Iraq begitu aman damai semasa dibawah pemerintahan Allahyarham Saddam Hussein tetapi kini Iraq telah hancur. Hancur kerana pihak Amerika mendapat kerjasama daripada pengkhianat bangsa dan negara iaitu sesetengah rakyat Iraq sendiri.

Kita juga boleh lihat pembohongan paling besar yang telah dibuat oleh pihak Amerika yang menuduh Iraq menyembunyikan senjata pemusnah besar-besaran namun sehingga ke saat inipun pihak Amerika gagal untuk membuktikannya. Jadi kepada orang yang gemar sangat untuk pergi berhari raya dengan Al Gore di Amerika itu maka ingatlah, mungkin disaat ini Al Gore melihat dia bagaikan Intan Permata, mana tahu esok lusa mata Al Gore akan sakit lalu dilihatnya orang ini tadi seperti buti-butir pasir saja.

Kita juga boleh ambil Iraq sebagai contoh. Dulu semasa perang Iran-Iraq selama lapan tahun yang berlaku sekitar tahun 1980 sehingga tamat dengan kemusnahan besar dikedua belah pihak pada 1988. Masa perang Iran-Iraq itu, Amerika berada di belakang Iraq membekalkan segala peralatan perang manakala Iran disokong oleh Soviet Union(sekarang Russia). Pada waktu itulah Iraq dilihat bagaikan permata oleh Amerika tetapi lama selepas itu tiba-tiba Iraq dilihat pula oleh Amerika musuh yang harus dihancurkan.

Sebenarnya sesiapa yang terhegeh-hegeh mengampu Al Gore atau juga Amerika, bermakna orang itu juga menyokong Amerika dan Yahudi untuk mengganas di muka bumi. Saya melihat Amerika bukanlah kuasa pendamai seperti yang dikatakan oleh orang tetapi Amerika lah sebenarnya pengganas nombor satu dunia. Saya juga berpendapat membiaknya pengganas diseluruh dunia saat ini adalah berpunca semuanya dari Amerika dan Israel.

Selagi Amerika dan Israel tidak menghentikan keganasan mereka terhadap rakyat Palestine serta orang Islam dimana-mana jua maka selagi itulah kita akan menyaksikan setiap hari pengganas akan muncul.

Tumpasnya Noordin Mat Top, tidak bermakna bebasnya Indonesia daripada pengganas. Kerana apa??? Kerana Barat, Amerika dan Israel.

Maaf Saiful kerana celoteh saya yang meleret dan lari dari tajuk artikel anda. Namun semuanya bagi saya saling berkaitan diantara terutamanya tentang hubungan Malaysia-Indonesia-Amerika dan lain-lain negara Barat yang menyaksikan hubungan dengan sesetengah negara ada yang serupa air ada pasang surutnya dan ada yang sentiasa tegang adalah gara-gara Amerika dan Israel.

Terima kasih.

Harap anda akan tenang dan tabah sentiasa.

checkmate said...

AKU TERMASUK BLOG NI SEBAB TIBA2 PRU KAU MUNCUL...

XPELAH...KALAU BETUL ANWAR LIWAT KO..PATUTNYA KO RASA MALU...SEBAB KO BERPERIBADIAN PONDAN YANG DAYUS XMAMPU MENAHAN TERJAHAN BATANG PELIR...

YANG KAU PERGI BG BONTOT KAU BUAT APA..?KAU DGN ANWAR SAMA SAHAJA..

SEBAB KAU UMNO ROSAK...BODOH PUNYA pondan...

Saiful Bukhari said...

Anon11, checkmate: Ajym sudah jawab bg pihak sy. Harap dpt memberi hujah mengenai topik yg ditulis, kerana jarang sekali pihak2 mengulas mengenainya. Mengapa? Tidak mahu berdepan dgn realiti rasanya. Waallahualam
Anon
Anon 6.22: Sy redha, bukan skdr mengata, malah telah dihina oleh jutaan manusia.
Bapak3, Hilbert: Terima kasih kerana merungkai isi tersirat dalam artikel sy. Semoga ramai yg membacanya serta melihat kebenaran. Insyaallah.
Checkmate, Anon 5: Terima kasih. Cacian dan maki hamun sdh menjadi makanan seharian sy. Baguslah jika saudara sdh mengetahui bhw tertuduh memang melakukan perbuatan tersebut.Namun, Sy tidak pernah merelakannya.
Checkmate; Sbb sy UMNO rosak? Maaf jika benar. Sy hanya sekadar menegakkan kebenaran dan mahukan keadilan.

Anonymous said...

Teman bersetuju dengan Saiful bahawa di bulan Syawal yang mulia sepatutnya kita berada bersama sanak saudara, teman taulan, dan sebagai wakil parlimen Permatang Pauh patut bersama-sama dengan rakyat di kawasannya.

Apakah jadahnya pergi mengadap AL-GORE di Amerika di bulan raya? Nak takbir hari raya bersamanya dah tentu tidak kerana dia tu bukan orang Islam.

Aku hairan macamana penyokong-penyokong Anwar tidak mahu melihat
kenyataan dan kebenaran.

Mereka terpesona dengan kehebatannya berpidato sehingga mereka mudah diperdaya. Sepatutnya mereka sedar bahawa Anwar telah banyak berbohong kepada penyokong-penyokongnya. Nak ambil alih kerajaan pada 16 Sept 2008 kononnya. Hanya angan-angan. Tidak menjadi kenyataan.

Pergi jumpa AL-GORE. AL-GORE tu siapa? Sah, terang dan nyata musuh Islam. Nak minta pertolongan
darinya. Ingat dia ikhlas ke nak tolong. Pasti dengan bersyarat dan syarat itu mestilah menjahanamkan negara sendiri. Contoh yang baik untuk difikirkan ialah IRAQ dan IRAN. Apa yang pemimpin Amerika buat pada kedua negara tersebut.Mula2 diadudumbanya sehingga mereka berperang sesama sendiri selama 8 tahun. Mereka memberi bantuan senjata pada IRAQ. Bila tamat peperangan, mereka menghancurkan IRAQ pula. Sehingga hari ini negara itu tidak aman. Apakah kita mahu jadi negara IRAQ?

Sekarang nampaknya orang yahudi pun dah mula curiga pada Anwar kerana suka berbohong. Apakah kita rakyat Malaysia tidak nampak segala tindak tanduk Anwar.

Sayangi Agama, Bangsa dan Negara dan pertahankanlah.

azman said...

Assalamualaikum sdr.Saiful

Yahudi telah mula menyidir Anwar Ibrahim??? Yahudi mengetahui bahawa Anwar adalah bapak segala penipu dan mereka meluat melihat Anwar tak dapat menyelesaikan nya dengan cepat.(Cakap tak serupa bikin)sekarang tuan Presiden bukan lagi mcm Bush yang kaki gaduh.

Tapi yang tak serik serik kena tipu adelah mereka mereka yang menyokong Anwar, hehehehehehe

AnTi AljUbuRi said...

kah kah kah .. saya tumpang ketawa ..

Nampaknya Saiful berjaya membuatkan beberapa ekor keldai dan baghal jadi pandai menulis dan surfing !!!

Nasihat : tak payah jawab/layan baghal dan keldai itu semua .. mereka itu dijadikan bodoh ..dulu kini dan selamanya. Mana ada kaldai dan baghal yang pandai walaupun dia pikul timbunan kitab !!!

Anonymous said...

Anom 5.08PM: Nampaknya kau sendiri dah mengaku bahawa Anwar betul-betul telah melakukan liwat.

Jadi kenapa kau nak sokong dia lagi. Tidakkah berasa bersalah menyokong orang seperti itu untuk menjadi pemimpin kamu. Nak sokong pemimpin, sokonglah pemimpin yang bermoral.

Anonymous said...

Orang Yahudi pun dah sedar bahawa Anwar tidak boleh dipercayai.

Yang herannya penyokong-penyokong Anwar masih tak mahu sedar yang mereka dah kena kencing.

Anonymous said...

Musuh Islam dan negara pun dah tahu siapa Anwar sebenarnya. Mereka dah mula curiga dengan tindak tanduknya. Di depan cakap lain dan di belakang cakap lain.

Tetapi penyokong2-nya masih tidak berganjak. Pada hal mereka boleh kaji dan siasat sebelum dan selepas dia menjadi TPM. Apa dasar perjuangannya semasa menjadi TPM dan apa pula selepas dia keluar dari kerajaan setelah sabit kesalahan dan dipenjara. Jelas sekali perubahan dasar yang ketara.

Kemudian lihat pula penipuan demi penipuan yang dilakukannya. Maka tidak hairanlah Zainur Zakaria, Ezam Mohd Nor, Dr. Chandra Muzaffar, Roslan Kassim meninggalkannya. Mereka sudah kenal siapa Anwar sebenarnya.

Bila pula penyokongnya nak sedar?

GOMO said...

SALAM BRO...
PERGH...MANTAP ARTIKEL NI..
HE HE HE...

BIAR DIA PANAS....
HE HE HE

SELAMAT HARI RAYA BRO!!!!

abdul said...

Saya yakin keluarga Anwar tahu tabiat pelik suami ( kpd Azizah) dan ayah (kpd anak2nya) kerana mereka tinggal sebumbung. Tetapi apakan daya terpaksalah pertahankan walaupun membela perkara yang batil.

Seperti juga pemimpin2 PAS, mereka juga tahu kedudukan sebenar tentang Anwar kerana mereka mula2 yang menyuarakan supaya kerajaan mengambil tindakan pada Anwar
kerana moralnya semasa dia menjadi TPM. Gelaran yang pelik terhadap Anwar datang dari mulut pemimpin PAS. Semua penyokong2 PAS tahu. Tetapi demi keuntungan politik perkara yang batil dipertahankan.

Tetapi saya yakin dan percaya Anwar sekarang berada didalam dilema yang amat sangat. Kalau tidak masakan dia sanggup pergi ke Amerika 'minta nyawa' pada musuh pada hari Raya yang sepatutnya dia berada bersama keluarga, sahabat handai dan taulan.

Sekarang fahamlah saya kenapa Anwar beriya-iya sangat nak jadi PM sehingga sanggup memujuk, merayu,berjanji, mengugut dan membeli (jika perlu) wakil parlimen BN seperti yang telah didedahkan oleh YB Timb. Menteri Pendidikan dan Menteri Luar di Amerika. Sebabnya dia hendak bersihkan namanya melalui kuasa politik.

Nasihat saya kepada Anwar ialah nama tidak dapat dibersihkan melalui kuasa politik. Jalan yang terbaik ialah dengan memohon ampun dari ALLAH dengan BERTAUBAT NASUHA. ALLAH MAHA PENGAMPUN. ALLAH MAHA PENYAYANG. SEMOGA ALLAH MEMBERI TAUFIK DAN HIDAYAH KEPADA MU ANWAR.

Fikir-fikirkanlah .

tomskut said...

Saiful,

3 laporan doktor yang berlainan, saya ulangi, 3 laporan doktor yang mengatakan tiada bukti awak kena liwat, macam mana kau cakap ko kena liwat, doktor yang hang pi kat Hospital KL, Hospital Pusrawi sume katakan benda yg sama. Saya bukan cakap saya sokong Anwar, Saya sokong BUKTI, SAYA ULANGI BUKTI, bukan kalau kau cakap sumpah laknat benda tu jadi betul. Dalam Islam, ULAMA mengatakan tidak sahih sumpah laknat kecuali tiada bukti, sekarang terbukti yang kau tak kena liwat, apa bising2 lagi, ke kau betul2 nak kena liwat, tak paham aku, org macam kau sanggup hidup dgn dosa. SAYA ULANGI BUKTI DARI 3DOKTOR MENGATAKAN KO TAK DILIWAT, PAHAM TAK SAIFUL

Saiful Bukhari said...

tomskut: Tertuduh= Enggan bersumpah, Enggan kes ini dibicarakan. Bagaimana?

Mohon beri peluang pada saya utk beri keterangan di Mahkamah. Selagi ia tidak dibicarakan(belum tentu jatuh hukum), maka selagi itulah keberanan tidak dapat diperolehi.

Laporan 3 Doktor? Pernah baca? Yang lengkap? Faham? Segala laporan tersebut hanya akan dikeluarkan semasa perbicaraan. Walaubagaimanapun, tertuduh telah perolehinya sejak sekian lama. Blh lah buat appointment bersama tertuduh jika hendak membacanya sblm perbicaraan. Minta yg lengkap, bukan sekerat2.

Anwar Ibrahim
017-2802211
012-9533565
+17037252544(US)

[Email] direct to Blackberry
anwar.ib@gmail.com
anwar.ibrahim@aicassociates.com
ai55@georgetown.edu

Sekian.

Local Fighter said...

Saudara saiful,

penyokong taksub si anwar amat-amat bengang dengan saudara. Sanggup tinggalkan komen di sini. hehe. melihatkan bahawa mereka sudah terkena bisa.

andaian,persepsi dan spekulasi terus bermain tapi agak hairan kenapa penyokong anwar ni tidak menggesa bos nya itu berhadapan di mahkamah. kata mahkamah dah dibeli.

Kalau dah dibeli aku percaya 1 Sept hari tu si anwar dah dijatuhkan hukuman tidak ada penangguhan.

Ni peguam bela sakit perut sebab makan kari banyak pun mahkamah tangguh kan kes. Peguam bela lupa pakai spender masa datang mahkamah pun ditangguhkan kes.

Kalau ditangguhkan sehari tak apa ni dah berbulan-bulan. Aku tak pernah dengar dituduh boleh memilih pendakwaraya dan hakimnya sendiri.

Senang betul perundangan kita dipermainkan oleh anwar. Majlis Peguam (parti baru bersekongkol dengan pakatan haram) memang tidak ada kredibiliti. Double standard dan berfahaman fasis!!

Semoga saudara akan terus bersabar.. Majoriti rakyat bersama anda!

Anonymous said...

ko ni wat malu orang islam jer....
baik ko bertaubat je ler
anwar kalu dia salah...pandai2 ler die tanggung masa akhirat nnt..ingat balasan selepas mati...sesungguhnya semua yang hidup pasti akan mati.....wang bukan segala2nya

Anonymous said...

Saudara Saiful

Cara Saudara membilas dan membidas penyokong babi tuli Al Juburi Wal liwati mmg saya kagum

Siap letak HP number and email address Sesumpah ni lagi..ada kelasss.

Sejak dulu masa zaman Tun Mahathir saya sudah syak dan yakin Al Juburi Wal Liwati ni mmg kaki jubur n biseksual.

nampak sangat Sesumpah mat jubur ni dah desperate dan sekarang mintak nyawa dari abang besar in USA.

Kepada penyokong penyokong tuli badul dan bangang Sesumpah mat jubur ni tolong la bangun dari tidor anda.

13 tahun dah berlalu dari zaman Tun Mahathir, Tun semakin segak sihat dan nampak muda walaupun dah buat operation jantung. Tun masih dikagumi diseluruh dunia dan sentiasa diundang oleh banayak negara untuk mendengar apakah pandagan terbaru Tun Mahathir terhadap isu isu semasa.

13 tahun sudah berlalu Sesumpah mat jubur dihadiahkan dgn dakwaan kes Saiful. Tak cukup dengan itu, Saiful telah buat sumpah laknat lagi. Seorang demi seorang peguam handal Mat jubur sudah mengundur diri, tidakkah ini menjadi tanda tanya kepada anda semua? Sehingga hri ni saya masih menunggu sumpah laknat dari sesumpah mat jubur yg belum juga tiba. malah sesumpah mat jubur masih cuba hendak lari dari dibicarakan di mahkamah.

Dan sekarang mencari nayawa dengan abang2 besar di Amerika.

Sudah ketandusan pemimpin melayu ke sehingga kita harus menyokong orang macam sesumpah mat jubur yang penuh dgn tanda soal dantanda tanya yg masih belum terjawab ni?

Pikirkanlah sebelum malaysia ni melayang ke tangan cucu cicit komunis atas perbuatan anda semua.

halim tuah said...

mendedahkan bahawa dalam satu pertemuan di London pada sebelum 16 September 2008, Dr Yusof Qardawi telah menegaskan kpd TG Hadi Awang mengenai kesangsiannya terhadap Anwar Ibrahim, terutamanya apabila Rand Corporation & Smith Richardson Foundation mengesahkan penglibatan Anwar Ibrahim dlm strategi Amerika merosakkan Islam dgn tajaan dana Yahudi! Selepas itu, ramai dari kalangan pemimpin erdogan PAS, iaitu seperti Dr Hassan Ali, Dr Haron Din & Nasaruddin Mat Isa telah beralih arah berpaling tadah dari menyokong Anwar Ibrahim!

http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

batara said...

Berbalik kpd tuduhan pihak YAHUDI yang nampaknya sudah tidak memihak kpd si peliwat tegar nie, bagi saya nampak sedikit kearah konspirasi YAHUDI untuk membersih nama ANWAR di mata negara2 islam atau sekurang2nya di mata penduduk Malaysia.

TEORINYA MUDAH;
1...kita sendiri sedar bahawa nama ANWAR sudah mulai kelam dimata negara2 islam bilamana beliau kelihatan bersama2 kaum YAHUDI dan mana2 organisai dan media YAHUDI yang kearah LIBERALISMA dan PLURALISMA agama.

2...Maka dengan tuduhan terbaru memungkinan akan digunakan oleh ANWAR sendiri untuk membuktikan (kononnya) bahawa selama beliau tidak sealiran dengan tujuan YAHUDI.

3...Malah memungkin untuk diguna pakai oleh Anwar dan pemimpin kapir Harbi di sini untuk membuktikan bahawa PKR bukan tajaan YAHUDI.

4...Kita sendiri sedar bilamana pencacai PR sendiri mudah percaya apa yg diluahkan dari mulut pemimpin mereka.

5...Mana mungkin dengan mudah YAHUDI untuk menolak Anwar dengan sewenang-wenangnya sedangkan modal dan perlaburan besar telah dilaburkan kepada proksi Anwar di Malaysia (merujuk kepada akaun misteri bernilai berbilion ringgit milik anwar dan proksi2 anwar)

6...Malah kita sendiri sedar bahawa YAHUDI sanggup melakukan apa sahaja penipuan demi melaksanakan apa yang ingin dilakukan oleh mereka, walaupun menipu seluruh dunia.

Mungkin perkara2 ini elok kita fikir2kan.

wallahualam

abdul said...

Anom 10.53PM.: Saya bersetuju sangat dengan komen saudara pada perenggan 6. Betul. 13 tahun sudah berlalu Tun Dr Mahathir masih sihat dan segak. Buah fikirannya masih bernas dan ditagih oleh ramai pemimpin2 di seluruh dunia.

Sepatutnya kita semua panjatkan rasa syukur kepada Allah kerana telah menganugerahkan kita dengan pemimpin yang hebat. Tak selalu Allah turunkan pemimpin yang hebat seperti Tun Dr. Mahathir.

Ya Allah kami mensyukuri anugerahmu.

abdul said...

Pandangan batara perlu direnongkan.
YAHUDI ini satu bangsa yang tidak pernah ikhlas terhadap Islam.

Anonymous said...

Ayah mertua sy,Arwah Dato Rahim Bakar pernah cakap pada sy mengenai DSAI.secara kiasan " kalau nak berseronok..pergilah tempat joget tapi bukan di situ tempat nak cari isteri..kalau nak dengar ceramah & pidato yg hebat..pergilah dengar DSAI...tapi kalau nak ambil sebagai pegangan dan panduan..fikirlah sendiri...