Monday, February 9, 2009

PENGUGUMAN: Laman Blog Saya Mengalami Gangguan

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Sejak dua hari lepas, laman blog saya mengalami sedikit masalah. Saya tidak pasti samaada semua pengunjung mengalami masalah yang sama. Yang pasti, saya mendapat banyak maklum balas mengenai masalah ini.

Situasinya, saya boleh melayari dan membaca tetapi pengunjung yang lain tidak. Saya masih berusaha untuk merungkai masalah ini. Dalam pada itu, saya mengalu-alukan cadangan dari anda bagi menyelesaikan masalah ini.

Sekian,

SAIFUL BUKHARI


* Walaubagaimanapun, anda masih boleh membaca posting2 saya melalui link dibawah;

Febuari 2009

1) Karpal to Anwar: STEP DOWN as Pakatan head - Malaysiakini

2) Akhirnya, kebenaran muncul jua... Terima kasih Imam Ramlang Porigi..

3) Kenyataan Media: Pedengaran Semakan Kehahikaman

4) ANWAR TERDESAK: Desak Datuk Yusof Tarik Diri Pula Selepas Isu Tandatangan TS Ghani Patail Bagi Melengahkan Prosiding Kes.

5) Akuan Bersumpah Di Julang, Sumpah Laknat Dihina

6) 7 Days To Go, Let's Recap..

7) Happy Chinese New Year


Januari 2009

8) Jewish MP makes Israeli troops Nazi link

9) Hubungan Anwar-US-Israel: PKR Cuba Menegakkan Benang Yang Basah

10) Anwar dan Israel: Apabila Tali Barut Terjerut

11) Lend A Helping Hand To Our Brothers And Sisters In Palestine

12) Tun Dr Mahathir Di Rancangan Blog TV 1 Malam Ini!!

13) Pengganas Zionist Terus Menyerang, Rakyat Palestin Terus Menderita, Dunia Tidak Mampu Berbuat Apa.... Mengapa?


2008

14) Salam Maal Hijrah..

15) Teringat.

16) Salam Lebaran Buat Mama..

17) Tugas-tugas sebagai seorang ''Coffee Boy'' kepada DSAI

18) Bertunang Anak MUMTAZ JAAFAR??

19) Buat Rakyat Malaysia..

3 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

saiful..ajak debat dengan anwar bila pilhanraya diadakan di Kedah dan Perak nanti...nak tak anwar tu..

antipkrsarawak said...

saiful...

aku sokong abe mie terjah!

hang ajak anwar berdebat secara terbuka.

rakyat nk tengok gelagat anwar bila dia jumpa hang!

hehehehehe!

Saiful Bukhari said...

Assalammualaikum Abg Mie,

Maaf lambat menjawab..

Saya hargai pandangan Abg Mie dan antipkrsawarak untuk ajak beliau berdebat.

Pada saya, tempat yang terbaik dan paling adil untuk saya berdebat adalah di Mahkamah. =)

Itu pun sampai skrg beliau masih lagi mencari pelbagai alasan bagi melengahkan perbicaraan utama.

Jadi, untuk melihat saya berdebat dengan beliau, sama2lah kita beri tekanan agar usaha untuk melengah2kan kes ini gagal.. =)