Wednesday, July 6, 2011

KENYATAAN MEDIA BAPA MENGENAI KEPUTUSAN MAHKAMAH RAYUAN

KENYATAAN MEDIA

Saya Azlan Bin Mohd Lazim bapa kepada Mohd Saiful Bukhari Azlan, pengadu didalam kes liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bersyukur dan menerima baik keputusan Mahkamah Rayuan pada pagi tadi.

Saya akan amat berbesar hati dan berharap selepas daripada ini prosiding perbicaraan dapat diteruskan dan dapat dijalankan dengan lancar tanpa adanya apa-apa lagi permohonan yang mempunyai implikasi penangguhan keatas prosiding perbicaraan tersebut.

Sepanjang saya mengikuti perbicaraan kes tersebut, saya mendapati bahawa permohonan untuk Yang Arif Hakim menarik diri dari mendengar perbicaraan mempunyai implikasi yang besar kerana ianya akan mengakibatkan penangguhan prosiding perbicaraan tersebut.

Dalam keadaan ini setiap kali prosiding perbicaraan ditangguhkan disebabkan permohonan-permohonan yang dibuat, saya amat bersimpati ke atas nasib anak saya Mohd Saiful Bukhari Azlan didalam mencari keadilan dan kebenaran.

Saya sekali lagi mengharapkan semoga prosiding perbicaraan akan dapat berjalan dengan lancar tanpa adanya lagi permohonan-permohonan yang mempunyai implikasi penangguhan dan saya sentiasa bersabar dan berdoa semoga pengaduan anak saya dapat diadili dengan tanpa berlakunya perkara-perkara yang boleh menyebabkan penangguhan prosiding perbicaraan tersebut.

Bertarikh pada 6hb Julai 2011


(AZLAN BIN MOHD LAZIM)

1 comment:

PAPA GOMO said...

tahniah bro. di hari lahir ini dapat juga satu hadiah bermakna dari Allah yang mana Esa.

teruskan perjuangan bro, we all blogger siap sedaia membantu.