Tuesday, July 8, 2008

Buat Rakyat Malaysia...



Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Rakyat Malaysia,

Dengan ini, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan ingin mencabar Anwar Ibrahim supaya BERMUBAHALAH di hadapan para ulamak.

Kepada Rakyat Malaysia yang dikasihi, Ingin saya tegaskan disini bahawa isu ini adalah ISU PERIBADI antara saya dan Anwar. Saya harap agar seluruh rakyat Malaysia bertenang dan tidak termakan dengan taktik kotor si MUNAFIK yang sedang dalam kelemasan ini.

Saya terima segala tohmahan dengan hati terbuka dan tidak sesekali mempersalahkan rakyat dalam hal ini.

Sebagai mangsa, saya berhak untuk mendapat pembelaan.

"Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh".

ALLAHUAKBAR!!


Sekian,
Saiful Bukhari.

120 comments:

beautiful life said...

saiful,

Allah s.w.t maha adil. Take care and all the best!

you have my support!

dragonfly2011 said...

pasai apa hang tak terjun je dr kondo tu? camne hang nak kata hang hero?. Pada aku baik mati dr maruah aku kena henyap cenggitu!

WoundedLeadingWounded said...

uols main suka sama suka ker?
kalau suka sama suka dah tak jadi kes rogol kekdahnye...

uols pun kena tobat sama sbb dok tadah jubo kat anwar tu...apa kes?

takkan la uols pondan sgt sampai kena "rogol" berulang kali tanpa menolak...

ni ala2 kes kantoi ngan tunang sbb uols pondan cover ke hapa?

marson said...

You have to know 1 things that are the truth you are.................................GAY

angelina said...

Dear Saiful,

Semoga cekal dan tabah menghadapi ujian Allah. Walaupun mcmana susah payah pun manusia tu nak putar belit cerita.. truth will always prevail.

Takecare!

anwar ibrahim said...

Tu lah suruh belajar,tak nak belajar,bila fail menyusahkan orang pulak.....

Dhamea said...

Tak dinafikan sejak timbulnya isu tuduhan liwat oleh mu, byk persepsi negatif yang dilemparkan pada MU. Kau tak boleh salahkan org, tapi kau kena fikir dan jawap persoalan yang bermain di kepala ramai orang. Antaranya, knp setelah diliwat beberapa kali baru nak lapor? knp tak boleh halang perkara tersebut berlaku, amat mustahil bukan? takkan tertuduh boleh londehkan seluar luar dan seluar dalam mu dengan begitu mudah? aku PKlah sendiri perbuatan liwat tu memerlukan kau menonggeng, camana nak paksa tanpa kerelaan? Takkan kau macam tunggul, org suruh 'belakang pusing' dan 'tonggeng' kau turuti jugak. Maaf ek,, aku bukan nak menyebelahi mana mana pihak tapi aku dan org ramai tersangat peliklah dengan tuduhan kau ni? Anyway,, Allahuaklam Dia sahaja yg lebih Mengetahui.

sarah said...

Now that the entire nation know about your case, that is why you trying to act holly? who are you kidding?

It doesn't matter that Anwar did or did not sodomised you.

the fact is that YOU DID NOT RESENT OR STRUGGLE. You gave in for so many times, right?

now that you feel guilty you backfire him? Or maybe the whole alegation is a conspiration. You are probably born gay, you just get engaged to cover up your true sexual preference.

Afterall this is a harsh world. You are just afraid that people may diss you? and that you fail your religion?

whatever it is. Just admit you like anal.

extrarm said...

Aku setuju sangat dengan Dhamea.

Kau ada tangan boleh tumbuk tampar, tolak si anwar masa dia nak liwat ko,

Ada kaki boleh sepak, terajang, lari dll... kenapa ko tak buat semua tu.. kenapa ko benarkan dia liwat ko?

lee said...

ape citer laporan doktor psl keliwatan yg telah berlaku?
senyap jer....

matunggang said...

Apa ni, baik cakap betul-betul, mana mungkin orang tua sepertinya boleh meliwat orang muda yang gagah dan sasah tubuh. Kasihani lah orang lain jangan buat fitnah tak baik!

Kalau benar ia berlaku erti nya waka ni saiful PONDAN atau k\lebih daripada pondan lagi!

edy said...

kawan aku ckp kau mmg gay... hanya kaum gay je kenal sapa gay

Wan said...

Ape ke bangang ko ni sampai kne liwat nih??ko ni jantan ke pondan???

Anwar plak(kalo btoi la die liwat ko) ape kejadahnye die liwat ko??

Tapi kalo ko sje2 jer nak wat cte pasal kes liwat meliwat nih....aku rse bek ko bertobat cepat2

Beo said...

Dear all,

I don't think this blog originated by Saifool... Probably its from his frens or families.. Why ? because if it is from Saifool, why can't he answers or even reply comments.. so, this whole blog is just a waste of time and just to show that (as if) he can send message to Malaysians..

Too many uncertainties... too many.. and I am not a supporters of Anwar whatsoever, but your accusations towards Anwar is NOT strong... you are making fun of yourself, your families... I have quite a number of frens from your batch, and believe me NONE of them saying good things about you, for them you are a disgrace of UNITEN.. Imagine, not even one...!

Dude, your credibility is TOTALLY rubbish man... Now you (kononnya) making a blog entry with Allah name.. If it is really you put the entry, all least reply the comment with sumthng solid.. since you said "Buat Rakyat Malaysia", then answer the RAKYAT !!! or else, you are just chickens**t who being played by God knows who.. If not, don't just simply put on this blog , because you are not worth it !

PIRATES! said...

Liwat so What?

Uchiha said...

Eh... Berhak ke aku jawab salam pemfitnah macam nko ni... rasanya nko ni tak layak bagi salam pun kat orang islam... islam ke nko ni? biasanya munafiq mcm nko ni patut dlonggokkan dlm timbunan bangkai.. buaya pun belum tentu nak makan. maklumla..dah selalu kene tebuk tupai..bangkai la katakan...

Nasihat aku kat ko.. pegi mengadap orang yg ko dah pitenah tu.. mintak hampun mahap... sebab dek mulut ko yang biadap dan cabul ni... ko dah cemarkan maruah orang. aku rasa tunang ko tu tak de otak n perasaan. sebab ape? sebab dia tak rasa frust pun tunang dia menonggeng dari sorang ke sorang.. cuba kalau tunang ko buat cam ni jual maruah dari sorang ke sorang mcm yg ko buat ni.. rasa2 ko nak terima dia tak? tapi aku tengok dia asik defend ko je... ko bayar dia ke??

so... nasihat aku kat ko yg aku pandang hina ni... "lu pikir la sendiri"... ko dah banyak buang masa...

blajar pun tak seberapa.. idup ko ni memang menyusahkan mak bapak tol arr... baik ko balik ke pangkal jalan.. orang yg minta sedekah kat tepi jalan tu lebih mulia aku pandang dari aku pandang ko yg hina ni.

Smesul Note said...

logik akal aku:

ko kena liwat beberapa kali ekkk??? sian tul la kat ko ni...

umur ko 23 thn, anwar 60 tahun, takkan la ko tak leh nak terajang atau flying kick anwar time dia nak liwat ko..apa bangang la ko ni setan!!! adik aku yg kt sekolah rendah pun boleh pikir ape citer korang sodom menntodom ni...

Captain Falcon said...

jubo tu ok? dah boleh buang air besar dah? ko cabar Anwar pun tak guna kalau ko sendiri tu sembunyi ntah kat mane. kesian kat family ko ngan tunang ko tu. bikin malu je.

Mik said...

It's hard not to take sides in this conflict. Compared to the man who's been chosen as one of Time magazine's 100 most influential people in the world, your credentials aren't exactly as overwhelming. Nonetheless, I believe that everyone has the right to seek justice.

Though one thing does intrigue me. How can you announce and ask us (the citizens) to be calm when you yourself seek a challenge as if to deliberately incorporate more drama in the already troubled situation?

I respect your faith and your religion but I think this will just lead the situation to nowhere.

As 'private' as you hope for this situation to be, reality is, you chose for the public to be involved. Take this blog for example - It doesn't seem very private to me.

stim said...

kelakar giler tuan empunye blog dan tunangnye sekali...


aku dah tak larat nak gelak dah ni...buang karen betul...

kemambang said...

aku sokong kata2 stim...aku dah nak menangis ni gelak baca blog ni...

MENGARUT TUL!!

saifuddin said...

saiful.. if ur being sodomized many times apahal u keep tonggeng on and on.. ke kau ni pondan tak reti melawan. kau datang rumah najib mengadu (24juta rakyat malaysia, kau sorang je dapat pergi rumah najib) isn't that strange? that is why me and the rest of malaysians do not trust you and pass you off as just another pathetic liar.. your fiance shall know that you are nothing more than a scumbag (shame on her too) but i do pity your mother though.

:: nora azima :: said...
This comment has been removed by the author.
stim said...

aku pun rasa camtu la nora azima..
very strong feeling...

to kemambang..

ko tau tak, perasaan nak terkecipap aku mmg tak boleh ditahan2 lagi bila aku masuk ke situs ini...

mmg nak kkc la ni budak ni kan..

u straight, u don't belok-belok..

Stuffx said...

mesti ko suke kene liwat kan? kalo x suke xkan la ko bg anwar liwat ko byk2 kali tanpa melawan.. ke ko ni PONDAN sampai xleh nak melawan? mangkok ayun punye GAY

The King said...

Saiful, be strong. you have my support brother.Truth will prevail.Doesn't matter you're a hero or not but the fact that you bravely upholding the truth that really matter.

Ignore this idiots who kept saying you bad thing.

MillionMalaysia said...

sape sokong saiful, dia pun gay..means suka main jubo! dah kena main byk kali baru nak report. agaknya dah dpt sebijik kondo 2.2juta baru brani report eh?

anyway, tunang ko cantikla saiful. nnt kawin nnt ko main jubo dia x? hehe

MillionMalaysia said...

tgk pic saiful ngn menteri dan jugak pic tunang dia

http://millionmalaysia.blogspot.com/

Scouser said...

Assalamualaikum wbt
Kepada saudara Saiful semoga dirahmati Allah hendaknya.

Sebagai seorang yang mengaku Islam dan melaungkan Allahuakbar di akhir posting anda, saya percaya anda seorang yang beriman kepada Allah SWT dengan sebenar benar Iman.

Dalam apa jua sahaja permasalahan yang dihadapi kita perlu merujuk kepada Islam, iaitulah Al-Quran dan As-Sunnah. Mengapakah cara hidup kita yang lainnya kita mampu mengikut Islam,tetapi dalam masalah yang anda hadapi, anda cuba menyimpang dari ajaran Islam. Kita sembahyang, makan, masuk tandas, berpuasa, menyambut hari raya, malah bertunang dan akan berkahwin, akad nikah mengikut Islam. Tetapi dalam persoalan liwat/zina anda terlupa ajaran Islam. Bongkar semula al_Quran dan rujuklah surah An.nur ayat 4-terjemahan..

'Dan orang-orang yang melimparkan tuduhan (zina) kepada perempuan yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan empat orang saksi, maka sebatlah mereka delapan puluh kali sebat dan janganlah kamu menerima persaksian mereka itu selama-lamanya kerana mereka adalah orang-orang yang fasik'

Jika ANDA MENGAKU ISLAM serta MENGUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH dan kekal dengan pendirian anda, bawalah 4 orang saksi, ikut lah ajaran Islam kerana Islam itu indah dan sempurna. Jikalau dalam hal lain kita ikut Islam, dalam soal yang menghimpit sebegini, kita perlu lah mengikut ajaran agama kita. Saya tidak memihak mana-mana pihak. Saya cuma mahu melihat kebenaran sahaja.

Soal bermubahalah adalah soal kedua yang tidak ada kepastiannya samada ianya ajaran Islam atau tidak. Sahibul samahah mufti Perak juga berpendapat sedemikian.

'Islam is our perfect way of life'

Stuffx said...

weh PONDAN.. ape rahsie ko dpt scholarship blaja kat flight academy ek? CGPA ko dah la hina gile siap kena buang ngan uniten lagi.. org bijak pandai CGPA 3.0 ke atas pun x dpt scholarship.. tapi PONDAN BODOH mcm ko ni bleh dpt scholarship sng2 je

WaRRoCk said...

isk.. aku rasa blog ni bukan hang tulih.. tapi seandai kamu yang tulis. dan kamu mengaku kamu sebagai MANGSA.... hang nak pembelaan apa lagi. pembelaan di dunia?dengan Allah? hang dok pi bagi seseorang tu rebiah ang buat apa... tak kiralah seseorang tu SAPA..

Kerambit Ganas said...

masa sedap ngko diam jer... dah pedih bontot pegi report kat najib... he he he very funny...

badab punya la besar, boleh lah merelakan diri di bontoti, ha ha ha

apa kejadah ni???

tapi kira ngko ni bertuah lah sebab tunang masih backing walau diri mu dua alam, ha ha ha

mulutmelayu said...

Aku rasa dalam rumah tu musti ada bodyguards Anwar dok tunggu.

Kalau ko tak kasi, mampoh ko bodyguards dia letupkan ko ngan C4.

Biasaler Anwar tu kaki penjuboq. Bini dia punyaer tadak umphhhh... longgar dannkering

absy said...
This comment has been removed by the author.
DTECCONAN said...

pungkoq sendiri pon tak pandai nak jaga, sampai dah kena liwat berkali2 baru nak bertindak

kalau ada hukum hudud pon belum tentu org yg meliwat ko tu kena hukuman, bontot sendiri pon senang2 jer dibiarkan BOLOS oleh seorg tua

anak kucing pon tau marah org kacau dia, inikan pula MAKHLUK berakal mcm ko ni

buang masa jer ko jadi JANTAN, lebih baik ko jadi PONDAN terus

mcm mana, bekas seorg yg telah menjadi pemimpin sebuah universiti, senang2 jer punggungnya dijolak?

firdaus.nje said...

kalau sekali orang panggil liwat,,,
kalau banyak kali orang panggil kaki liwat,,,,entah2 kau suka tak kena liwat....kalau betul kena liwat...aku nak tanya???nuar punya besar ke!!!!!!

Mohd Sufian said...

Kebenaran mengatasi kebatilan...

sophie shah said...

kihkih the comments are very entertaining!

anyway incik saiful, there's many ways to be rich. yang penting, berkat ke harta yang kita dpt tu? wallahualam..

Saiful Ambar said...

Sayang seribu kali sayang..dik, mudah sangat tunduk dgn kehendak duniawi...kenapa jalan itu yang dipilih?..tapi tak salahkan jugak...kalau dah memang drop-out U, tambah umur muda lg...kalau kena offer wang ringgit, musti gelapnyer...tambah2 dah ada tunang..nak fikir kawin lagi...nak fikir pakai keta lg...nak beli rumah nanti lagi....anyway...good luck to you. Nak tgk jauh mana boleh pegi....jgn nyesal kemudian hari sudah....!!! Sepekara lagi, liwat nih.. hanya akan berlaku kalau rela sahaja..

goldflower said...

ceritakan lah dari A to Z macam mana terjadi ?
berapa kali kena?
nape tak cerita?

Anak Bagan said...

dear mr saiful..

only one question that i hope u wil answer..

what is the purpose of tis blog?

Burung Hantu said...

Salam,

@dragonfly2011: "pasai apa hang tak terjun je dr kondo tu? camne hang nak kata hang hero?. Pada aku baik mati dr maruah aku kena henyap cenggitu!"

Bunuh diri tak Islamik la brader. Apsal nak suruh orang bunuh diri pulak? Brader ni bukan Islam ka?

@sarah: "It doesn't matter that Anwar did or did not sodomised you."

It does matter, sodomy can be charged under penal code, whether with consent or w/o.

@matunggang: "Apa ni, baik cakap betul-betul, mana mungkin orang tua sepertinya boleh meliwat orang muda yang gagah dan sasah tubuh."

Jawapannya - MUNGKIN! Sdr, kemungkinannya ttp ada. Sdr x tahu apa yg terjadi, saya pun x tahu. Sama-sama kita menunggu hingga selesai penyiasatan.

@beo: "I don't think this blog originated by Saifool"

The probability that this is Saiful's blog is high since the link was posted by his fiancee, Janna. You can check the link at Janna's blog.

@Uchiha: "Eh... Berhak ke aku jawab salam pemfitnah macam nko ni... rasanya nko ni tak layak bagi salam pun kat orang islam... islam ke nko ni?"

Kena jawab salam tu bro. Islam ke tidak itu Tuhan punya kerja, bukan kerja bro. Bab bagi salam atau jawab salam daripada bukan Islam boleh ke tak bro rujuk Quran. Takda masalah bab tu.

@Scouser: "Jika ANDA MENGAKU ISLAM serta MENGUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH dan kekal dengan pendirian anda, bawalah 4 orang saksi, ikut lah ajaran Islam kerana Islam itu indah dan sempurna."

"Dan orang-orang yang membalingkan kepada wanita-wanita yang berkahwin, dan kemudian tidak mendatangkan empat saksi, maka sebatlah mereka lapan puluh sebatan, dan janganlah terima sebarang kesaksian mereka selama-lamanya; mereka itu, merekalah orang-orang fasiq (tidak mempedulikan perintah Tuhan)." [Quran 24:4]

Sefaham saya ikut ayat Quran di atas ialah fitnah yang dilemparkan kpd perempuan yang berkahwin, sejak bila pula Anwar digelar 'perempuan yang berkahwin'?

@goldflower: "ceritakan lah dari A to Z macam mana terjadi ?"

Yang suka nak dgr cerita tu apsal? Beria benar nampak?

---
Kepada semua yang bagi komen, saya cuma sudahi dgn ayat-ayat Quran yang berikut:

"Wahai orang-orang yang percaya, janganlah sesuatu kaum mengejek kaum yang lain, yang mungkin lebih baik daripada mereka; dan jangan juga perempuan-perempuan memperolok-olokkan perempuan-perempuan yang mungkin lebih baik daripada mereka. Dan jangan mencari kesilapan sesama sendiri, dan jangan juga menghina satu sama lain dengan nama-nama gelaran. Satu nama yang buruk ialah fasiq setelah iman. Dan sesiapa tidak bertaubat, maka mereka itu, merekalah orang-orang yang zalim." [49:11]

"Wahai orang-orang yang percaya, jauhilah kebanyakan sangkaan; sebahagian sangkaan adalah dosa. Dan janganlah mengintip, dan jangan juga mengumpat satu sama lain; adakah salah seorang antara kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? Kamu membencinya! Dan kamu takutilah Allah; sesungguhnya Allah Menerima Taubat, Pengasih." [49:12]


yang mengharap Syurga Tuhan Yang Satu,

Anonymous Blogger

jaketkulit said...

Aku tak tau nak kata apa
cuma dari akal pikiran ku yg waras mustahil kalau lelaki berusia 61 tahun boleh meliwat pemuda berumur 23 tahun dengan paksaan

bagi sesapa yg bg sokongan kepada saiful kamu tanggung lah sama dosa ini jika kenyataan saudara saiful ternyata bohong belaka


buat burung hantu....

Firman Allah s.w.t.: Terjemahan: Sesungguhnya orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik yang lengah (tidak pemah terlintas untuk melakukan perbuatan yang keji) lagi beriman (dengan tuduhan zina), mereka terkena laknat di dunia dan di akhirat dan bagi mereka azab yang besar. Pada hari (ketika) lidah, tangan dan kaki mereka minjadi saksi atas mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan. Di hari itu, Allah akan memberi mereka balasan yang setimpal menurur semestinya dan tahulah mereka bahawa Allah lah yang Benar, lagi yang menjelaskan (segala sesuaru menurut bakikat yang sebenarnya). (Surah an-Nur 24: 23-25)

firman Allah s.w.t. pada surah an-Nur: Terjemahan: Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira babawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: "Ini adalah suatu berita bohong yang nyata." Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta. (Surah an-Nur 24:11-13)


jd ko fikir2 kan lah sendiri

kemambang said...

bersedia atau tidak..BOLOS saja dinding ituuuuu...

ambo77 said...

sdr saiful,

i have been trying to understand what happened on this episode of yours. now you have dared ds anwar to 'mubahalah' with the religious authority. what i can't comprehend is that when the alleged 'thing' happened, you didn't go to see the religious authority - qadi or majlis ugama, instead you went to see ds najib.

the allegation you have made is very serious and it will be dealt with in accordance with the laws of Allah - either on earth or in the akhirah. so i hope you know what you are getting yourself into. Allah will bless you in your quest for justice if you are right otherwise prepare for Allah's wrath.

ambo

samanm said...

lu pikir lah saiful,
camne lu boleh biar juboq kena sondol, anwar org tua 60++ dah, lu org muda 23, tak kan tak boleh lawan. Anwar bukan ada kuasa, fizikal pun lemah. Lainlah si najis tu ada kuasa tangan ghaib .. ada poolisss... ada c4.. ada gani 4kati.. Rakyat mesti pikir u nak glamour. ini mesti kes nak buat fitnah dan dpt wang segera. ingat fitnah lagi jahanam tau. I pesan kat u jaga keselamatan diri, nnt lepas depa gunakan u and sampai masa tak berguna lagi, engkau pulo diletupkan, padan muka... tak sempat tobat. Sebleum u kahwin ngan tunang u yg senget tu, lebih pi periksa HIV, kang melarat kat org lain. Nauzubillah..

azhumaira said...

jika awak bersumpah dgn nama Allah....awak mesti yakin apa yg awak buat itu berani dan sanggup terima apa jua balasan atas sumpah awak tu...nnt....kerana balasan Allah itu amat pedih...jgn kerana untuk aniaya orglain dan untuk hidup selesa awak sanggup buat apa saja hingga tergadai maruah diri

illa said...

kepada yang berkenaan :

sy mungkin org biasa yang ingin memberi pendapat ttg tindakan anda ini...dan saya rasa tak salah jika saya menyuarakan pendapat saya..

sy tidak mengenali anda , tetapi Allah mengenali anda.lebih dari apa yang semua org kenal dan lebey dari diri anda sendiri.Jika benar seperti yang anda dakwa, kita tunggu dan lihat..didunia semua boleh beli , maruah boleh beli ,kepercayaan boleh dibeli,mahkamah boleh dibeli,keselamatan juga boleh dibeli,....tapi ingat MATI TIDAK BOLEH DIBELI!!!!...MAKHAMAH ALLAH TIDAK BOLEH DIBELI!!! HAKIM TIDAK BOLEH DIBELI...ALLAH JUGA TAKBOLEH DIRASUAH....DAN INGAT SAIFUL BUKHARI....APA YANG ANDA BUAT SKRG , JIKA SALAH BURUK PADAHNYA...JGN BERMAIN DGN JANJI ALLAH..ANDA BERNAFAS DGN IZIN DARI ALLAH , PENGAKUAN ANDA MENGGUNAKAN MULUT YANG ALLAH PINJAM KAN....DAN SUARA ANDA JUGA ALLAH YANG PINJAMKAN....JIKA ANDA SALAH GUNAKAN SEMUA ANUGERAH INI...BERSEDIA LAAAHHHHH DGN ALASAN ANDA KERANA DISANA RM ATAU USD TIADA GUNA LAGI......

BALASAN ALLAH PASTI DAN LEBIH TERUK DARI SEMUA HUKUMAN MAHKAMAH DUNIA..DAN KITA TAK AKAN MAMPU PATAH BALIK KEDUNIA UNTUK MEMBETULKAN KESILAPAN...

ANDA MUNGKIN BOLEH MOHON MAAF SETELAH ANDA LAKUKAN SEMUA INI...TAPI MAMPUKAH ANDA MEMBERSIHKAN MARUAH ORG YANG TIDAK BERSALAH ITU???????


KEPADA SAIFUL BUKHARI....JGN BUAT ARWAH IBUMU MENANGIS MELIHAT APA YANG ENGKAU LAKUKAN....

YANG PASTI MAHKAMAH DAN SAKSI ALLAH ADA MENANTI KAU DI AKHIRAT.MAKLAIKAT KIRI DAN KANAN KAU....TGN DAN KAKI KAU...MATA KAU..DISAAT ITU MULUT KAU TERKUNCI...TIADA SIAPA YANG AKAN BANTU DIRI KAU LAGI...MELAINKAN AMALAN KAU...

FITNAH ITU LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH!!!!!!

WASSALAM LELAKI YANG SEDANG MENJADIKAN DUNIA SEBAGAI TEMPAT YANG KEKAL....GUNALAH RM SEBAIK MUNGKIN SBB BILA DAH MATI KAT SANA ALLH TAK GUNA RM !!!!!

ALLAHUAKBAR !!

cuppalatte said...

71hmm...nobody actually knows what happened between anwar and saiful as none of us were there, except allah. the ball is now at anwar's feet. saiful has made the move. bersumpah dgn nama Allah is no small matter for muslims. saiful is willing (and he is ready to bear the divine consequences which are beyond the power of us mortals). so anwar? everyone is looking at you now.

blastmeister said...

saiful

i know probably u are not reading the comment.

But please retract your challenge for you have insult Allah. Do not use religion as a tool. Take this to a court. Or you can take this to the Syariah Court.

Swearing in the name of Allah is the worst thing to do. For this you are getting a free direct pass to the Hell. You can swear to anything but Allah. Remember that you have a soul and the soul is eternity.

Don't play a fool with the name of the Almighty. Bertaubat lar. Beg for the Almighty forgiveness. The suffering in Hell is trillion time worst than getting an anal job.

WoundedLeadingWounded said...

kalau terbukti sepol dan anwar neh pernah jolok menjolok..
bukan ker kedua2 nya akan kena penjara spt mana yg terjadi masa kes dolu2 dgn sukma...
of course kalau u pro kerajaan baru tak kena penjara mcm azizan itu

so cam mana eh nanti?
sepol kena penjara ke tak nanti sbb tadah jubo secara rela?

zarul said...

Salam Sdra. Saiful,

Just want to wish you "selamat berjuang" di "jalan yang sukar" yang telah anda pilih ini...

Bersedialah menerima apa sahaja cabaran, halangan dan gangguan yang mendatang...

May the truth will prevail...

str8guys said...

aku pelikla.. ko kan gay bottom..cmner ko nk buat dgn fiancee ko bila dh kahwin nanti?.. fiancee ko tu lelaki ke? Ak x caye cmne fiancee ko blh betol2 support ko.. camne die blh caye citer ko yg mmg x msk akal?? ntah die wujud ke x God knows.. Cud be all made up.. U know u loove me... XOXO.. Gossip Boys

mampis said...

Kerambit Ganas said...
masa sedap ngko diam jer... dah pedih bontot pegi report kat najib... he he he very funny...

Hahahahahahha..............


the funniest quote of the year...hehe

lists go on like this:

- May the truth will prevail...

- be strong....hehe

- Take care and all the best!

- Allah s.w.t maha adil

- you have my support brother.

- Kebenaran mengatasi kebatilan...

N 1 more thing..sekarang sibok pasal sumpah.

Ceh!!! buat agama macam selipar. Time nk guna ambik..time xnk buang bersepah...agama kepala hanggok

Stor kunyit..stor kunyit...stor kunyit...stor kunyit...

cattleprod said...

Dude,
Everyone wants to make it to the top... but you have just sunk to the lowest of the low.

Hope you're ready for what's in store for you. ALLAHUAKBAR! .. that one you're right. May God have mercy on your soul.

naNa said...

only God knows the truth

e | | i n said...

All these are utterly bullshit.... what a waste of time. Really2 bullshit!

Anonymous said...

ko kena beduk ngan bon ke smpy kena ngaku? xpun ko kena bayar ke ke ngan org2 atas ntuk ngaku? xpun ko memang konspirasi ngan anwar ke ngaku? ke ko memang kena taji ngan anwar???

papehal pun, aku x rasa ko buat bro, pasal blog ni pun macam x serius je... satu kali pos je??? pastu dah.. nampak sangat guna populariti blog untuk sebar fitnah ko.. fitnah atau x, wallahualam.. berani kerana benar..

Anonymous said...

mu gay kot saipul heheheheheh.... tu la bagi owang liwat juboq mu heheheheheheh... kesian tunang mu... dapat jantan juboq dah dinodai heheheheheh.... meh i pung nak liwat juboq mu yang jambu tu heheheheheh....

Anonymous said...

...wei saipul mu ni gay kot..bagi owang joloq juboq mu heheheheh.... cian mu saipul ada juboq yang dah dinodai...sedap tak kena liwat...gerenti senang nak berak skang heheheheheheh....cian gak kat tunang mu, dapat balak juboq yang dah kene tebok heheheheheheh....nengok roper mu, mu memang ader gaya jambu laaa...meh aku pung nak liwat sekali bleyyy...

saipul_dah_tak_suci said...

I think, beo is probably right bout the content of this blog (not being created by the said person himself aka - The Wide Anal Saiful). Well with a blog u would never know who really made the 'sumpah' in God's name, cuz a sumpah must also be witnessed by 'saksi', that's why there is a 'Pesuruhjaya Sumpah' created. And by the way, for one who does lots of other sins then making a 'sumpah' in God's name is mere addition to his lists of sins. Therefore i don't buy any of the crap written in this blog, cuz a 'sumpah' made by others for another person is like feeling a breeze from a huge fart ;).

Anonymous said...

hahaha..dasar gay...bodo punya budak...

Gayong Lebih said...

mung kecek molek gak,,,aku tengok mung taf buke main,,,takke senen2 boleh wi tunggeng punggung ko nuar,,,agok2 ar nok wat cerito pun.....

ayampiru said...

Terlalu mudah masyarakat kita hari ini cakap tanpa periksa...

Kalau betullah saiful ini dikatakan gay...

Biar Allah tentukan kedudukan nya.

Kalau betullah Saiful ini telah diliwat oleh DSAI...

KITA biar ALLAH yang menghakimi dan membongkarnya...


Yang korang, calang - calang memaki hamun tanpa usul periksa, samalah korang tuh dibandingkan dengan orang yang rendah darjat yang korang sebut - sebutkan...


Hebat sangatkah kita sampai mudah - mudah menuding jari pada orang yang kita pun x pasti kebenarannya lagi.


Kok yer pun, banyak - banyak beristighfar..

Hari ini, hal ini tak kena kat kita, entah2 esok Allah nak uji kita pula.


Sanggupkah anda menerima nasib yang sama seperti Saiful mahupun DSAI.


Kalau kita sanggup menuding jari menuduh mahupun apa - apa sahaja yang menunjukkan seolah - olah kita ini yang benar, cubalah tunggu satu hari nanti Allah menguji kita pula.


Tudinglah jari, hina - menghina, umpat - mengumpat orang banyak - banyak lagi.


Semoga Allah memberi petunjuk kepada kita.

Anonymous said...

KNOWLEDGE TALKS,WISDOM LISTEN.YESTERDAY IS HISTORY,TOMMOROW IS A MISTERY BUT TODAY,IS A GIFT.THAT IS WHY IT IS CALLED "PRESENT,HADIAH".

TO BE FAITHFUL TO YOUR SELF AND SOUL IS BETTER THEN BEING FAITHFUL TO OTHERS.

THE PEOPLE ARE MORE IMPORTANT THEN POLITICS,WE ARE SUFFERING

SORRY FOR ANY INCONVENIENSE

anti-KERAjaan said...

NI ler kalo dikatakan bodoh mangkuk ayun. Camner ko boleh gadaikan maruah ko pasal kes liwat ni? Ko sanggup terima malu bila diupah orang untukjatuhkan anwar tapi ko tak ingat rakyat malaysia semua nak hentam 'bontot' ko sebab ko buat fitnah kat orang. Kalo aku jumpa ko kat luar, aku 'tembak' je kasi mampus!

yongzhen said...

hi there...
well,its hard to belief that Anwar had started a mind game again this time around.i do not really belief in him denying it as human really cant change in 10 years' duration.its pitiful for u to have this problem around and i am proud that u had gone forth to lodge a police report against him.
it had proven to be true that he does not come up to be interviewed by police on Monday n it proved everything.he had lied.i dunno why the fanatics of his supporter would like Anwar to be a PM when he does not fit to be one even he captures the federal Govt.its ashame of me to have him as a leader.
i fully support u n let him disgrace in court.

alqudcian said...

saiful the faggot,


what the heck are u trying to prove?
u're just a piece of shit that were born with a twisted tongue and as u said, SOON the truth will prevail.

We'll see what will happen to u next, FAGGOT.

Mohd said...

kasi tunjuk la muka lu kat public beb! asal sembunyi? ko kate ko benar.. siap nak berbatil2 kejadah ape ko nie? ape la buat malu bangsa MELAYU jer tak MELAWAN biler maruah nak dicabuli(kena liwat). ko tu besar panjang umur 23. takkan umur 60 boleh liwat ko.. ko betul2 memalukan.. kite ade pahlawan HANG TUAH.. melawan bile nak dipijak2. aku taw ko nie penipu besar negara. orang mcm kau patut lucutkan kerakyatan.. kesian kat tunang kau.. nak kuar umah pun dah xboleh. ko taw tak sesungguhnya "FITNAH" itu adalah lebih bahaya dari membunuh. kalau dibuktikan xde kes, malu besar kau saiful. ko igt najib nak tolong ko mase tu? ludah dier yg ko dapat. tapi dah terlambat semua tu. kawan2 aku kat uniten sume kenal kau. yg gila kuasa mpp tu.. hahahahahahahaha.. mcm mane lah ko boleh dismiss? gila kejar kuasa yer bang?

Anonymous said...

kau nih bwk2 la bertaubat.berapa kau dpt upah nih.
sedap tak kena liwat?
takkan la tak boleh nk tolak anwar masa dia nak liwat kau.
ke kau mmg sedap layan nih.

malu aku budak uniten dgn st john cmnih.
apesal cgpa akulg tinggi dr kau,aku takleh jumpa najib personally mintak scholarship?dh la drop out plak tuh
kitorang kat uniten ni tahu la perangai sebenar kau.
masa pilihanraya universiti dulu,kau beriya-iya sokong UMNO.peliklah kau nih.

kat dunia nih boleh la kau bermuka2.
kat akhirat rasalah kau.

dekatkan diri kau dgn ALLAH S.W.T.
dunia ni sementara je.

aku bengang said...

sejak bila aku jadi RAKYAT kau? ko pemimpin ke? guna ayat tue baik sikitttttttt...

Anonymous said...

A) jika apa yang saudara lakukan ialah satu pengorbanan untuk menunjukkan apa yang tersembunyi dari mata ramai selama ini, saya ucapkan terima kasih seikhlas hati.

B) jika fitnah yang saudara tarikan, saudara sudah tidak ada apa-apa lagi di dunia. bukan hilang di mata masyarakat sahaja tapi di mata tuhan.

-FACEREADER-

saya berharap ianya adalah A.

SAIFOOLIWATI said...

KO nih anak haram ke???

sebab ayah ko tak bisig pun???

SAH, ANAK HARAM...

Anonymous said...

bodo mung ning

Nubaily Munzir said...

aku cuma nak tgk..

ending hidup kau nnt mcmana..

ending hidup anwar mcmana..

allahyarham ishak baharom seorg alim ulama dianiaya dan diaibkan oleh kerajaan BN atas pemecatan allahyarham sbg mufti selangor disebabkan beliau mengharamkan ratu cantik..

namun pada pemergiannya, jenazah allahyarham diziarahi oleh begitu ramai umat manusia..

satu petunjuk drp Allah SWT supaya kita belajar dan insaf daripadanya..

jadi saiful bukhari, kau pilihlah pada akhir kehidupan kau nanti, kau mau dikenang macamana..

wallahualam..

Kawan_Sefol said...

korang sume apela tak caya kat si sefol nih. Mmg la die nih tinggi kat 6 kaki, mude belia, sehat wal afiat dan Anwar tu tue bangka tak sadau diri, sakit pinggang. Isk korang tak tahu, masa si sefol nak lawan, die kat blakang Anwar ade mende makhluk 10 kaki tinggi n dok kiri kanan, hitam lengamm wa cakap lu!!. Tengok tuh , langsung si sefol tak jadi melawan kena lak si makhluk tuh cakap "Aiiippp.. jgn lawan aaa... lu tonggng je" tuh yang kene sula opps.. silap ke liwat sampai banyak kali tuh.. cian si sefol ek...Korang tak kene mana nak tahu..

mangchikla said...

meriah nya

unikgrafik said...

Assalamualaikum..
pesanan utk sepol...semoga ko berjaya menyediakan 4 orang saksi...kalo takde juga semoga ko dapat pembalasan yang setimpal...selamat berjuang!!

rasaBijak said...

pul,

setahu aku DSAI tu mengalami ED (mati pucuk).. ke nko yg liwat DSAI?

papabz said...

badan besar and tegap tak dpt lawan org tua 65 tahun,,,apa kes.....ko tu mati lg bgus dr buat fitnah bkn2,,,,syaitan laknat pye manusia ko tu...semoga ALLAH TURUN KAN BALA khas untuk ko sepul..
bkn bala subramaniam tp bala dahsyat.

Fanny said...

salam..

bagi pendapat aku, blog ni mmg blog saiful. dan yang taip kat atas tu pun mmg saiful. Saiful akan baca setiap komen² kita setiap hari, setip masa dan setiap jam. Dia nak tgk apa kata orang ramai ttg isu ini. betulkan saiful??

Muka jambu saiful ni dapat membuat jantung anuar bergelodak. Si mangkuk saiful ni pula, xkan melawan. Kenapa??

It's all about mani.. Opss.. MONEY!

Kenapa buat laporan polis saiful?? apa yang anuar x bagi lagi kat ko? Ko merajuk ker? (macam pasangan kekasih) atau ada pihak lain yang memberikan 'hadiah' yang lebih lumayan?

Masalahnya saiful... ko dah terkena berapa kali baru nak buat laporan polis. nampak sgt la ko rela dan bukannya di "rogol".

Saiful.. Saiful...

Anak muda seperti ko sepatutnya dapat menjalani kehidupan seperti remaja lain. bukan berdepan dengan masalah² begini.

Apapun, ku ucapkan tahniah kat ko. Sebab ko BERANI buat laporan polis. yang aku pasti ko sendiri tahu kesannya kepada diri ko.

Aku mmg dari dulu x percayakan Anuar. Kalau ko nak marah.. marahlah.. aku peduli apa..

Nak tanye ni.. anuar jubuq ko.. ko jubuq anuar jugak ke???? aahhahah..

Anonymous said...

ko kena reject ngan DSAI kan? kan?? tu sebab kau buat camni... huahuahuaua~


yer.. isu peribadi... ko admire kat anwar.. dan cinta kau telah ditolak..


at least he is brainy.. unlike u.. dumbass..

mistafalie said...

kami nak tgok. salinan repot ang weh...

Anonymous said...

kesimpulanya....

Saiful Bukhari ialah GAY!!!

saya hanya manusia biasa said...

"Anak Bagan said...
dear mr saiful..

only one question that i hope u wil answer..

what is the purpose of tis blog?"

jawapannya.... die nak tgk berape ramai peminat die... n berapa ramai yg kisah ttg kehidupan die..

Anonymous said...

u son of the bitch..
dun act like u r most pity
little boy in this world...

ur wicked plan will be
expose one day!!! anwar long love!!

Anonymous said...

sepol... betul ke mak kau dah meninggal? Innalillah... mungkin ade hikmah mak kau takde kat dunia skrg.. tak dpt lah tgk anak dia kuar masuk berita jadi mangsa liwat.. ni kawan nak pesan.. sembahyang jangan lupa.. sentiasa ingat apa arwah mak didik dulu..

p/s.. anwar suruh kau tonggeng ke? kenapa ko tak terajang orang tua tu? sian ko ek.. bukan sekali je kene.

Anonymous said...

salam,

weh, kalau ye pun betul ko kene liwat byk kali, apsal ko tak plan nak perangkap anuar ke, ko tggu je time die nak liwat ko lg, ko pasang ah camera kat umah ko tu, pastu nnt ade r bukti anuar tu liwat ko.

tgk ko ni mcm BERILMU, tpi benda kacang mcm ni pun ko xterpikir, aduyai~

aku xtau aa ape yang merasuk ko smpi berani buat kenyataan cmni.

biak betik ko ni, dasat dasat.


TAKBIR!

Anonymous said...

keling ah ko ni, pelik. hari2 eh ko bace comment2 manusia2 ni, tapi ko bole relax je ek, perh. sumpah kebal ko ni,


tamil!

Anonymous said...

saiful ko dah gile? pergi tanjung rambutanlah!!!! sanggup bekorban demi Allah, bangsa dan negara konon.. ko sapa? nabi? ke ulamak.. dah kene liwat berkali2 baru nk berjuang... sedap ko gune nama Allah eh? takpelah cuma.. Allah, Anwar dgn kau je tau citer sebenar. yg pasti kalau selamat didunia belum tentu selamat diakhirat..

Lex Luger said...

Ui epoi.. ini ko ke? waaa pandai ko naik angin ek? mangge orang "bangsat" lagi, "Auww". Waaa , ade perasan ruper ko nih, ingat takde. Err, masa ko kene "sondol" ngan orang tue sakit belakang tuh, err, ko tak naik "semangat" ke macam nih, lagi lak kene "tubi tubi" tembakan? ui... tahap "ketabahan" dan "kesabaran" ko tinggi sungguh ek. Afsal ko tak ngaku kene sondol ngan TGNA lak, kan die lagi tue? Ikot teori ko, lagi tue, lagi lemah ko nak melawan ek? Musti belajar sufi nyer ko nih ek, sufi fulus juta juta.. Err, pinjam cakap ko "Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh"... sini bley cakap la bang... Err, harap ko "publish" komen nih ek? Ape ko cakap ari tuh, erhm, oh yaaaaa, "Berani kerana benar" sebab tuh ko nyorok skrang , sebab terlalu berani sampai ayah ko pon pakai wakil ke loyar jo..hihihihiihihhi

Anonymous said...

To saiful the faggot,


what the heck are u trying to prove?
u're just a piece of shit that were born with a twisted tongue and as u said, SOON the truth will prevail.

We'll see what will happen to u next, FAGGOT.

Anonymous said...

SUDAH LA...
MEMANDAI JE BUAT CITER LAWAK BODOH....
KO MEMANG X LAYAK MENJADI SEORANG MAHASISWA TERUTAMA DI UNITEN
MEMANG PATUT LA KO KENE TENDANG DARI UNITEN...
BACHOL......

BUAT MALU KAUM

DAN BUAT MALU UNITEN AJE....

Anonymous said...

SUDAH LA...
MEMANDAI JE BUAT CITER LAWAK BODOH....
KO MEMANG X LAYAK MENJADI SEORANG MAHASISWA TERUTAMA DI UNITEN
MEMANG PATUT LA KO KENE TENDANG DARI UNITEN...
BACHOL......

BUAT MALU KAUM

DAN BUAT MALU UNITEN AJE..

aku said...

Ko ni kecik2 x nak mati,,dah besar menyusahkan orang,,,

Rush Murad said...

Sedih baca comments dalam ni, rata-rata orang Melayu Islam yang bubuh comment..... caci-mencaci, tuduh-menuduh, hina-menghina, ada pula guna ayat2 Quran untuk menegakkan hujah sendiri.... amat sedih!!!!!!

Inilah bangsaku, bangsa Melayu, seagama Islam.... mudah sangat 'melatah' dan percaya dengan maklumat tidak tepat. Siapa kita untuk mencaci, maki hamun dan menghukum kepada Saiful mahupun DSAI??? Bertaubatlah kepada mereka yang mencaci dan cakap yang negatif2 dalam ni, istighfar byk2....kita semua TIDAK tahu, TIDAK nampak, TIDAK arif.... maka jangan kita buat spekulasi, gossip dan telahan songsang...

Tiada yang mustahil atau tiada yang tidak logik dalam dunia ini, semuanya berkemungkinan. Ingat, Saiful mahupun DSAI bukan manusia maksum seperti Rasulullah, mereka boleh sahaja melakukan kesilapan, melakukan dosa dan sebagainya. Jangan sampai kita terlalu taksub kepada seseorang pemimpin...

Kita sama2 berdoa, semoga Allah berikan mereka hidayat, kita sama2 berdoa semoga ditunjukkan kebenaran, kita sama2 berdoa semoga bangsa Melayu dan agama Islam serta Negara Malaysia terus aman-damai dan maju jaya.... amiiinnn....

Anonymous said...

Saiful,

Bawak bertenang.Kita tunggu keputusan Mahkamah.Apa nak takut kalau ko memang kena liwat, cuma nasihat saya, kalau ko saja reka-reka citer baik ko buat press conference ASAP untuk pengakuan maaf secara terbuka dekat semua rakyat Malaysia dan DSAI terutamanya.Saya pasti DSAI akan memaafkan.

Ianya belum terlambat, cuma kalau benda ni dah betul-betul masuk Mahkamah dan ko didapati menipu,ish...ish...ish. Kalau DSAI memang bersalah memang patut ler dia kena hukum.

So kalau ko menipu, baik mengaku cepat..tak ler malu sangat.

Anonymous said...

PENYOKONG ANUAR SUMER BANGANG!!!

Anonymous said...

PENYOKONG ANUAR SUMER BANGANG!!! DAHLAH ANUAR TALIBARUT US, US SIAP SAPOT LAGI DARI BELAKANG... BODOH!!! PAS 4 ALL!!!!

orang biasa said...

A'kum Saiful,

Banyakkan bersabar ye Saiful. Alhamdulillah Saiful sedar Anwar tu mcm mana dan Saiful terus berjuang menegakkan keadilan,walaupun terpaksa melalui dugaan besar mcm ni.

Bila tengok bangsa sendiri tulis komen2 mcm ni, memang tak pelik sangat kenapa mereka maju ke belakang.

Just a thought,
Memang betul kita kena sediakan 4 org saksi, tapi katakanlah tak ade?
ramailah penzina/perogol dlm M'sia ni terlepas dari dakwaan. ade ke penzina/perogol, buat dgn kehadiran 4 orang saksi? kalau ada pun,tak bykla. itula sebabnya pada zaman sekarang adanya sains dan teknologi untuk mendapatkan bukti. tula pentingnya DNA seseorang itu. Anwar tak nak kasi DNA, sumpah cara Islam pun taknak.

Whatever it is, semua ni berlaku ada hikmah dariNya.

zainal said...

Saiful,
we support you 100%. I know what this kind of an old man after a young guy like u...coz I'd had an experience before. Mentang2 dia mendapat sokongan rakyat yang buta hati terhadap kejadian macam ini...Saiful,sembahyang hajat selalu dan semoga ALLAH menlaknati orang yang munafik dan menganiaya orang yang lemah seperti anda...issyaalah Allah maha kuasa mungkin bala akan menimpa penyokong-penyokong beliau sekiranya bala itu tidak kena pada nya pada masa ini.....BERDOA LAH SELALU...ISSYAALAH

zainal said...

Hi orang Malaysia...ko tau tak Datuk Anwar tu ada blood mamak...suka main pungkok la...biasa la...mana stim tengok bini macam tu. Menyamar di sebalik ugama...biasa la...bukan boleh percaya...kalau dah gian sangat nak berjuboq...pi la main pelacur lelaki kat Amerika ka ...Bangkok ka...ini dia tok syok kat budak innocent macam Saiful....habis la kali ni masuk perangkap betul...ALLAH maha adil...ORANG main pungkoq tak layak jadi PM...HANCUR RAKYAT MALAYSIA NANTI???

zainal said...

BRAVO SAIFUL...BRAVO SAIFUL...KUAT KAN SEMANGAT ANDA...BERDOA LAH PADA ALLAH SENTIASA....ISSYAALAH TUHAN AKAN MENOLONG ORANG YANG TERANIAYA SEPERTI ANDA.
SEMOGA RAKYAT MALAYSIA SEDAR DAN MARILAH KITA ORANG ISLAM ADAKAN SEMBAHYANG ISTIKHARAH KERANA KES INI AKAN MENENTUKAN SAMADA KITA MEMILIH BAKAL PM YANG BETUL ATAU SALAH...N JANGAN PULAK KITA DI TIMPA BALA ALLAH KELAK KERANA TEMPIAS MAKSIAT YANG DI LAKUKAN OLEH ORANG YANG KITA SOKONG ITU AKAN TERKENA PADA KITA JUGA.NAUZUBILLA

Anonymous said...

Salam aidul fitri.

kalau betul anda benar....Allah akan menolong anda... tapi kalau anda sebaliknya... Dzat Allah akan membalas setimpal2nya..kerana dosa memfitnah itu ibarat membunuh darah dagingnya sendiri. lebih hiba berbanding tak dapat beraya dgn org tersayang. sesungguhnya balasan-Nya amat pedih..

lagi satu jika anda rasa anda salah.. jgn menggunakan sumpah dengan Nama Allah kepada perkara yg tdk baik...Rasulullah SAW pernah memarahi org yg bersumpah atas nama Allah kpd benda yg tidak baik...

pemahaman hadis. jika Rasulullah marah bermakna satu perkara pedih yg amat di tangisi/d geruni para sahabat.

jika depan ulamaq boleh kita main2 sebab mereka manusia juga inikan pula ulamaq zaman sekarang... tapi depan Nabi SAW? mungkin anda boleh mengatakan yg Nabi sudah seribu tahun lebih wafat... tapi Allah itu Maha Hidup.. dia melihat apa yg kita lakukan..

saya tidak menyebelahi mana2..kerana saya tidak berparti dalam mana2 pun.. saya pengikut golongan salaf, ASWJ, al-futtuwah-alqudsi, Al-syami, Al-Hassani..alihi Muhamadd S.A.W. saya menegur jika ada salah laku akidah yg menurut penilaian saya tidak mungkin...kerana Anwar masih sakit di kawasan tulang belakang...mmm

terpulang kepada anda jika anda percaya Allah itu Wujud.

Salam. Maaf Zahir Batin

pokokepal said...

Assalamualaikum.

Terlebih dahulu saya selaku pemilik laman blog memohon seribu satu kemaafan sekiranya saya telah menyebabkan pihak pembaca berasa kurang senang dan terdetik perasaan bercirikan negatif atas diri saya. Sebagai mana yang diketahui manusia seperti kita boleh diungkapkan sebagai mahkluk "bertopeng", apa itu maksud "bertopeng" itu ? Tepuk dada tanyalah iman kerna setiap kita mempunyai banyak jawapan yang dijangkau luar kotak.

Andai pembaca seorang "muslim yang bertiangkan akidah Islam", cubalah jawab persoalan ini .

1) Sejauh mana anda kenali Tuhan ?

2) Apakah Islam di mata anda ?

3)Berapa peratuskah pahala yang anda telah bentuk sehingga hari ini ?

4) Kenapa anda belajar ilmu agama sedangkan hampir tiap-tiap hari anda melanggar perintahnya? ( soalan "cepu emas" bagi yang bergelar perempuan).

5) Mengapa kita sukar terima kritikan dan teguran ?

6) Kenapa otak kita lebih cepat "berjalan" ketika mngutuk orang ?

7) Kenapa perlu "ada cuka dalam susu" ?

8) Kenapa kita suka memencilkan orang lain ?

9) Apa erti ayah dan ibu pada kita ?

10) Kenapa kita solat sedangkan sudah diketahui kita akan melakukan kesilapan ?

11) Andai kita mati kejap lagi, dimana tempat kita nanti ?
Ashraf Bin Abdul Rahman ( 03SIT08F1069 )

"Any suggestion that can make me feel better (poning tahap unta pijak kurma da) is allow, if i have any "saintifik's question", i will put at here "

Ladynoe said...

aku tak menyebelahkan sesiapa. Bagi aku, agenda politik memang busuk sebusuk busuknya.

banyak logika dan kemungkinan di dalam kes Saiful dan Anwar ni. Kebenaran, tuhan yang tau. Korang judge orang lain berdosa la itu la ini la, korang panggil dia macam macam, korang pun berdosa jugak. Dah dah la tu.

Jangan la tersalah menyebelahi orang. Lebih baik jangan sebelahkan sesiapa, ya.

Memang kalau ikut logik, takkan la saiful gagah leh kena liwat byk kali ngan anwar. Tapi kita tak tau kan. Betul ke tak betul. Banyak rahsia yang mungkin saiful tak dapat dedahkan. mungkin dulu saiful gay. Tapi dah berubah. Tapi anwar tetap nak liwat dia. Kita tak tau kan? Mereka berdua tengah berperang dengan realiti.

Yang si saiful sibuk membuka pekung kena liwat. Si anwar pulak dan dan buka pekung mati pucuk pulak. Masing2 nak buka pekung untuk satu muslihat yang kita semua tak tau. Hanya Allah je tau.

jangan lah terlalu taksub dengan DSAI. dia bukan sesiapa pun. Dia tak membantu kamu semua masuk syurga pun. Sikit pun tak bantu.

Kita...just..tunggu dan lihat je. Ya?

Back to basic. Islam tu mudah. Islam tu indah. Kalau memaki2 macam ni, bukan ajaran Islam dah. Kan?

mimi aka Asami Isozaki said...

bagus2..keep it on...perjuangan yg bodoh...

proactol affiliate said...

Salam semua,

Lambat laun kebenaran PASTI menjelma.

Rocket Girl

Terengganu Beauties said...

Aku berdoa sepenuh hati kepada Allah, sekiranya ini adalah fintah semata2 kepada ANWAR IBRAHIM,, semoga Allah menurunkan bala dan azab yang amat teruk kepada kamu SAIFUL, bermula dari dunia ini lagi, supaya seluruh umat dapat melihat akan kebesaran ALLAH s.w.t (bukan s.a.w yea.) dan mengambil pengajaran akan dosa org yang menabur fitnah itu. Agak sadis kerana kamu juga mungkin mengakibatkan keluarga kamu yang tidak berdosa itu turut menerima azab itu. Wallahu'alam.

Keranda Umno said...

wey saifool!! ko pegang kitab sebelah kiri dan teks sumpah sebelah kanan ya??

Al-Quran kitab Allah pun ko tak hormat macam mana ko boleh bersumpah menggunakan nama Allah pulak??

pelik betul org yg bernama Sayfool..

Keranda Umno said...

wey saifool!! ko pegang kitab sebelah kiri dan teks sumpah sebelah kanan ya??

Al-Quran kitab Allah pun ko tak hormat macam mana ko boleh bersumpah menggunakan nama Allah pulak??

pelik betul org yg bernama Sayfool..

Keranda Umno said...

wey saifool!! ko pegang kitab sebelah kiri dan teks sumpah sebelah kanan ya??

Al-Quran kitab Allah pun ko tak hormat macam mana ko boleh bersumpah menggunakan nama Allah pulak??

pelik betul org yg bernama Sayfool..

Keranda Umno said...

wey saifool!! ko pegang kitab sebelah kiri dan teks sumpah sebelah kanan ya??

Al-Quran kitab Allah pun ko tak hormat macam mana ko boleh bersumpah menggunakan nama Allah pulak??

pelik betul org yg bernama Sayfool..

Mohd Ismail said...

Saiful,kau dah angkat sumpah kat masjid jadi tak perlu takut kalau kau benar tapi sebaliknya kalau kau bersalah,nahas kau kena makan sumpah.Issue skg kenapa Anwar tak mahu dan takut nak angkat sumpah?Mungkin dia benar benar gay?Suka memantat anak bangsa.Watch out M'sian!!!Mungkin Anuar spike your drink and you will be the next target.Hahaha...

Mohd Ismail said...

It takes a brave & truthful person who wants justice to admit and swore on the holy quran in public that he's been sodomised and knew the outcome if he lied.It takes a coward & a liar who wants to blind justice not to admit and swore on the holy quran that he's a sodomist.

Alexandaria said...

Bro..sabar..sabar..kebenaran pasti berdiri.. im ur side..sabar!

SekPemikiranPalonG said...

ko dh kene sumpah laknat...
sbb mkin ramai x cye kt ko..kahkahkah

adzroy said...

salam

saya kagum dengan keberanian saudara bersumpah laknat dengan bersaksikan al-Quran. pastinya saudara faham, jelas akibat sumpah laknat yang saudara telah lakukan. akhirat negara abadi akan dipersaksikan semua seluruh kehidupan kita di dunia ini. jika saudara di pihak yang benar, semoga Allah beri kekuatan untuk menempuh segala cabaran yang mendatang.

18 said...

Allah itu maha adil, yang menfitnah atau yang difitnah pasti ada balasan mereka tersendiri.

Cik Nurfasihah said...

it doesnt matter. but the matter is Anwar tu yang duk berlagak baguih ngan alim tu memang terlibat duk meliwat. dari dulu sampai sekarang tak ingat nak mati ka? dah tua ganyut