Friday, January 15, 2010

Hari Kebenaran semakin hampir.. Mohon doa dan bimbingan..


Terus Berdoa, Istiqamah dan Sabar..
 Tahun 2010/1431: Tahun Kebenaran
Hari Kebenaran yang dinanti-nantikan oleh seluruh rakyat Malaysia bakal tiba. Syukur kehadhirat Allah s.w.t kerana dengan Izin-NYA, saya masih lagi dapat bertahan untuk meneruskan perjuangan hingga ke hari ini.

Dalam meniti hari-hari terakhir episod penantian yang bakal menjangkau satu tahun setengah ini, persiapan rapi perlu dilakukan bagi memperlengkapkan diri sebelum masuk ke gelanggang perbicaraan nanti. Akan tetapi, pada hemat saya persiapan yang dilakukan secara bersendirian mesti banyak kelemahan-kelemahannya.

Maklumlah, ilmu pun tidak secukup mana dan ini baru pertama kali saya akan beri keterangan di mahkamah.

Justeru, saya dengan rasa rendah diri ingin memohon jasa baik anda bagi memberi bimbingan(tips2) persiapan perbicaraan dari segi psikologi, spiritual, kekuatan rohani, perundangan, bahan bacaan, cara-cara memberi keterangan, menjawab soalan, atau ilmu-ilmu yang sepatutnya bagi memantapkan diri saya apabila di mahkamah kelak.

Kepada yang sudi membimbing , bolehlah menghantar kiriman anda ke alamat email HariKebenaran@gmail.com , diruangan komentar entri ini, atau di Facebook saya

Nasihat dan bimbingan oleh pakar-pakar dan profesional yang berkenaan dan para ilmuan juga amat dialu-lukan.

Kesudian anda untuk membimbing dan membantu saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Semoga Allah s.w.t membalas jasa-jasa anda.

Akhir kalam, saya berharap agar pihak tertuduh tidak lagi berdolak dalih untuk menangguh perbicaraan yang bakal berlansung pada 25hb Januari 2010 ini nanti.

Akan terus berdoa, istiqamah dan sabar. Kepada Allah saya berserah..

Yang HAK Pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!

SAIFUL BUKHARI

p/s: Atas faktor 'keselamatan', saya ingin mohon maaf terlebih dahulu kerana saya tidak dapat membalas email-email yang dihantar. Identiti pengirim juga akan dirahsiakan. Hanya kiriman di Facebook akan dibalas. Harap maklum. Terima kasih

Pautan

3 comments:

azril said...

Asalamualaikum

Saya dan isteri berharap agar adik Saiful terus istiqamah dalam perjuangan dan banyakkan bersabar.

Apa yang penting banyakkan berdoa dan membaca Ayat Kursi.

Semoga adik Saiful terus tabah dan cekal menghadapi apa jua rintangan yang melanda

Salam Perjuangan

Unknown said...

Semoga saiful berada dalam hidayah dan keberkatan Alah swt. terus berjuang untuk kebenaran!!!

my self said...

assalamualaikum......

Allah maha mengetahui ape yg d lakukan setiap kite umat manusia..

Yang Benar PASTI akan MENANG....

Sabar dan tabahkan hati....

ALLAH sentiasa bersama dengan yang benar....