Tuesday, March 10, 2009

Video 26 Jun?

Desas-desus wujudnya video semasa hari kejadian amat kencang sekali. Bukan sahaja di negara ini malah di negara-negara jiran seperti di Indonesia.

Beratus-ratus email saya terima kerana mahu saya menjawab spekulasi ini.

Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, saya tidak mahu melatah. Saya tidak dapat mendedahkan apapun selagi perbicaraan tidak bermula.

Walaupun perit menahan diri dari mendedahkan segala bukti yang ada, saya tetap bersabar kerana saya perlu menghormati Mahkamah.

Jadi, ada video rakaman atau tidak?, sama-samalah kita tunggu 1hb Julai 2009 nanti. Tak perlulah membuat sebarang spekulasi lagi.


Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!


SAIFUL BUKHARI


7 comments:

GAP KEMBALI said...

salam saiful

jangan melatah dan fokus pada 1 julai.

Aku said...

salam,

bersabarlah saudaraku saiful,, walaupun pahit menelannya dan terpaksa menahan diri dari meluahkan segala yang tersimpan, kami sentiasa percaya saiful kerana Allah. Inshallah apabila tiba masanya, pasti saudara saiful dapat mempertahankan kebenaran dan membongkarkan segala tohmahan dan cacian yang dilemparkan ke atas saudara saiful dan keluarga hanyalah rekaan pihak jahat yang ingin melarikan diri dari hakikat siapa sebenarnya mereka.

bersabarlah ya saiful . Doa kami sentiasa bersama mu inshallah..

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
PASAL VIDEO NI MEMANG DAH KECOH DI INDONESIA..
EMM PADA KAWAN CUMA SATU...
ADA KA TAKDA KA..JANJI ANDA PERLU MENDAPAT KEADILAN YANG SEPATUTNYA.

ANWAR AL-JUBURI INI PERLU MENDAPAT HUKUMAN YANG SETIMPAL!!!

SALAM...

WARIS PAHANG said...

Teruskan Perjuangan, Yang HAK pasti BERDIRI, Yang BATIL pasti JATUH!.

Anwar semakin melampau kerana menggugat institusi raja-raja Melayu (Ketuanan Melayu).

Sekarang dia sibuk dok jaja ketuanan rakyat. Celaka kau nuar!.

Kami sokong perjuangan mu saiful.

Zunaidi Dali Great Eastern said...

anwar is the traitor to bangsa melayu..

sedeh ade jugak melayu yg mati matian sokong die..

emmm..

Tai said...

usahlah dilayan benda yang boleh menjejaskan perbicaraan. Banyakkanlah berdoa pada yang maha esa.

Arif Asyraf Azman said...

We are just as excited as you are, tak sabar tunggu 1 Julai. Justice for you!

1 Julai
Lemah gemalai
Tangan longlai
Bagai badai
Meniup bidai

1 Julai
Makan gulai
Terasa salai

1 Julai
anWAR terkulai